کاخ سفید: بایدن در زمان مناسب با پوتین دیدار خواهد کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره پیشنهاد رئیس جمهور روسیه برای گفتگوی زنده با همتای آمریکایی خود گفت که رئیس جمهور آمریکا در زمان مناسب با رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.

کاخ سفید: بایدن در زمان مناسب با پوتین دیدار خواهد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کارین ژان پیر معاون سخنگوی کاخ سفید روز جمعه در یک نشست خبری گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در زمان مناسب با همتای روسی خود ولادیمیر پوتین دیدار و گفتگو خواهد کرد.

معاون سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره پیشنهاد ولادیمیر پوتین برای گفتگوی زنده با جو بایدن به خبرنگاران گفت: رئیس جمهور [بایدن] در زمان مناسب با رئیس جمهور پوتین دیدار خواهد کرد. رئیس جمهور بایدن و رئیس جمهور پوتین همچون دولت های متبوعشان (آمریکا و روسیه) دیدگاه های متفاوتی دارند، اما هر دو موافقند که ما باید در مواردی که به نفع دو کشور است، با یکدیگر همکاری کنیم.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پنج شنبه شب در مصاحبه با شبکه روسیه24 جو بایدن همتای آمریکایی خود را به گفتگوی زنده دعوت کرد.

پوتین که خود و دولتش اخیراً هدف اتهامات مقامات واشنگتن از جمله شخص جو بایدن قرار گرفته اند، در خصوص روابطش با همتای آمریکایی خود گفت: آخرین باری که ما تلفنی با هم صحبت کردیم، تماس از جانب رئیس جمهور بایدن بود و او آغازکننده تماس بود. من می خواهم رئیس جمهور بایدن را به ادامه گفتگو دعوت کنم، اما به شرطی که ما این کار را به صورت واقعاً زنده، بدون هیچ گونه تأخیر [در پخش مکالمات]، مستقیم و علنی انجام دهیم.

این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به زودی تاوان آنچه تلاش برای دخالت در انتخابات آمریکا خوانده شده است را پس خواهد داد.

بایدن همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا فکر می کند که ولادیمیر پوتین یک قاتل است، گفت: این طور فکر می کنم

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1592

به "کاخ سفید: بایدن در زمان مناسب با پوتین دیدار خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: بایدن در زمان مناسب با پوتین دیدار خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید