کانادا برنده دعوای حقوقی با آمریکا شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، سازمان تجارت جهانی در یک دعوای حقوقی میان کانادا و آمریکا درباره جریمه اتاوا توسط واشنگتن به دلیل پرداخت یارانه به شرکت های کاغذسازی، رای به نفع اتاوا داد.

کانادا برنده دعوای حقوقی با آمریکا شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، سازمان تجارت جهانی در شکایت کانادا علیه آمریکا در پرونده اختلاف میان دو کشور پیرامون وضع تعرفه بر صادرات کاغذ کانادا از سوی واشنگتن، رای به نفع اتاوا داد.

کانادا در سال 2016 به این سازمان شکایت کرد که آمریکا به نادرستی اتاوا را به بهانه پرداخت یارانه به شرکت های کاغذسازی جریمه نموده است.

کانادا همچنین گفته بود که وزارت بازرگانی آمریکا اتهام زنی شرکت های کاغذسازی آمریکایی علیه شرکت های رقیب کانادایی را مبنی بر مخفی نگه داشتن دریافت یارانه از دولت، پذیرفته است.

این رای سازمان تجارت جهانی در حالی صادر می گردد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا رویکرد خصمانه ای علیه این سازمان اتخاذ نموده و آن را به بی عدالتی علیه واشنگتن متهم نموده است.

این در حالی است که کارشناسان مالی می گویند نرخ سود و زیان آمریکا در اختلافات تجاری بد نیست و چه بسا بهتر از دیگر اعضای سازمان تجارت جهانی است.

ترامپ روز دوشنبه تهدید کرد که علیه سازمان تجارت جهانی اقدام می نماید. رئیس جمهوری آمریکا در حال حاضر نیز با خودداری از انتخاب قاضی دادگاه های تجدید نظر در این سازمان، آن به بن بست کشانده است.

منبع:ایرنا

منبع: خبر فوری
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 788

به "کانادا برنده دعوای حقوقی با آمریکا شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کانادا برنده دعوای حقوقی با آمریکا شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا برنده دعوای حقوقی با آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید