کانادا واکسن مقابله با ویروس کرونا را ساخت

به گزارش تور آسیایی ارزان، سازمان بهداشت کانادا نخستین آزمایش بالینی یک واکسن بالقوه برای مقابله با کووید 19 را تأیید کرد.

کانادا واکسن مقابله با ویروس کرونا را ساخت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی تی وی نیوز، نخستین کارآزمایی بالینی برای یک واکسن بالقوه به منظور مقابله با کووید 19 توسط سازمان بهداشت کانادا تأیید شده است.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا گفت: شورای ملی تحقیقات کانادا با سازندگان واکسن علیه ویروس کرونا همکاری خواهد نمود تا در صورت موفقیت در آزمایشات این واکسن در کشور به مرحله فراوری برسد.

وی تأکید کرد: اگر آزمایش های واکسن موفقیت آمیز باشد، می توانیم آن را در اینجا فراوری و توزیع کنیم.

مراحل بعدی آزمایش های این واکسن در مرکز واکسینولوژی کانادا در دانشگاه دالهاوزی انجام خواهد شد.

بهداشت کانادا تا به امروز 33 کارآزمایی بالینی را برای مراقبت ها حمایتی یا درمان COVID-19 مجاز نموده است؛ با این حال واکسن مذکور نخستین کوشش مصوب کانادا برای یافتن واکسن برای کووید 19 است.

این اطلاعیه چند روز پس از آن اعلام می گردد که سازمان بهداشت و درمان کانادا اولین آزمایش مجاز سرولوژیک کووید 19 یا آزمایش آنتی بادی را در کشور اعلام نموده است.

این واکسن Ad5-nCoV نام دارد و در تاریخ 17 مارس امسال برای انجام فاز اولیه آزمایش های بالینی انسانی در چین به تایید رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 972

به "کانادا واکسن مقابله با ویروس کرونا را ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا واکسن مقابله با ویروس کرونا را ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید