کاهش 6 درصدی مشترکان پرمصرف به علت سیاست های تعرفه ای

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: با اعمال سیاست های تعرفه ای و مشخص تشویقی و سختگیرانه، شیوه مصرف برق در بخش خانگی اصلاح می گردد.

کاهش 6 درصدی مشترکان پرمصرف به علت سیاست های تعرفه ای

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، غلامعلی رخشانی مهر با اشاره به کاهش 6 درصدی تعداد مشترکان پرمصرف از ابتدای آبان ماه سال گذشته تا به امروز اضافه کرد: بعلاوه درصد زیادی از مشترکین خوش مصرف به مشترک کم مصرف تبدیل شده اند و می توان گفت با اعمال سیاست های تشویقی و سخت گیرانه می توان در بخش خانگی از نظر مدیریت مصرف و بعلاوه استفاده از وسایل کم مصرف و پربازده بسیار اثر گذار بود.

وی با اشاره به ایجاد رابطه دو سویه با مشترکین به وسیله سامانه برق من گفت: با ایجاد این سامانه قبض برق بصورت کامل و با جزئیات بیشتر نسبت به قبوض قدیمی در اختیار مشترکین برق قرار می گیرد که این امکان به مشترک یاری می نماید شرایط مصرف برق خود را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و دیگر مشترکان آنالیز کند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه با یاری این سامانه به مشترکان پرمصرف و خیلی پرمصرف هشدار ارسال می گردد ادامه داد: علاوه بر این روش، به وسیله پیامک هم به مشترکان هشدار ارسال می گردد تا مشترک در جریان شرایط مصرف خود قرار بگیرد.

رخشانی مهر در مورد دلیل در اولویت قرار نگرفتن قطع برق مشترکن خیلی پرمصرف در زمان اوج مصرف برق گفت: در حال حاضر کنتور های هوشمند که امکان کنترل و قطع برق مشترکان پرمصرف را از راه دور فراهم می نماید فقط برای مشترکان دیماندی در بخش صنایع، اداری، تجاری، کشاورزی و خانگی که مصرف بالایی دارند نصب شده است و همه مشترکان به این سیستم وصل نیستند که بتوان برق آن ها را قطع کرد.

وی اضافه کرد: ما به مشترکان پر مصرف هشدار ارسال می کنیم، اما اگر باز هم الگوی مصرف را رعایت نکنند برای مراجعه جهت قطع برق حتماً این مشترکان در اولویت قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1857

به "کاهش 6 درصدی مشترکان پرمصرف به علت سیاست های تعرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 6 درصدی مشترکان پرمصرف به علت سیاست های تعرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید