کردستان در شرایط هشدار نارنجی، ادارات با 50 درصد کارکنان فعال خواهند بود

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/کردستان با توجه به قرار دریافت کلیه شهرهای کردستان در شرایط هشدار نارنجی، تا اطلاع ثانوی ادارات استان با حضور 50 درصد از کارکنان فعال خواهند بود.

کردستان در شرایط هشدار نارنجی، ادارات با 50 درصد کارکنان فعال خواهند بود

دستورالعمل جدید نحوه فعالیت ادارات کردستان با امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، به کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری، در این نامه ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان، کارکنان خدوم دولت و تلاشگران حوزه سلامت که موجب تغییر شرایط استان از قرمز به نارنجی شد، قید شده: با استناد به بخشنامه شماره 377575 مورخ 99/9/2 و بند 4 بخشنامه شماره 374899 مورخ 99/8/27 سازمان اداری و استخدامی کشور، نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان، از روز شنبه مورخ 99/9/15 در کلیه شهرستان های استان تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل خواهد بود:

1- ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسؤول (در سطح استان یا ملی) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند. (فعالیت با حضور دو سوم کارکنان)

2- در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور 50% کارکنان انجام خواهد شد.

3- بانک ها بر لساس بخشنامه شورای عالی هماهنگی بانک ها و دستورالعمل ابلاغی از سوی مدیریت بانک متبوع ارائه خدمت می کنند.

4- کلیه ماموریت های اداری غیر ضرور لغو می شود.

5- جلسات اجتناب ناپذیر و ضروری اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فضای مورد نیاز برگزار شود.

6- مدیران و مسئولان ادارات موظفند نسبت به ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات ضروری و انجام ماموریت های اصلی و نوبت بندی کارکنان (یک روز در میان) به شکلی برنامه ریزی کنند که در ارائه خدمات به شهروندان و سایر ادارات خلل و وقفه ای ایجاد نشود.

7- در صورت اعلام ستاد استانی بیماری کردنا و تغییر شرایط هر کدام از شهرهای استان از شرایط هشدار اعلام شده فعلی به شرایط هشدارجدید، در این زمینه اطلاع رسانی شده و بر اساس شرایط هشدار جدید اقدام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1376

به "کردستان در شرایط هشدار نارنجی، ادارات با 50 درصد کارکنان فعال خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستان در شرایط هشدار نارنجی، ادارات با 50 درصد کارکنان فعال خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید