کریمیان: خطیبی اگر می خواست استعفا دهد، باید زودتر این کار را می کرد، زنوزی دلسرد شده است

به گزارش تور آسیایی ارزان، یک بازیکن پیشین تراکتور می گوید خطیبی از ابتدا هم رابطه خوبی با بزرگان تیم نداشت.

کریمیان: خطیبی اگر می خواست استعفا دهد، باید زودتر این کار را می کرد، زنوزی دلسرد شده است

به گزارش خبرنگاران، پس از شکست 2 بر صفر تراکتور برابر آلومینیوم اراک، رسول خطیبی از سمتش کناره گیری کرد تا تراکتور بیش از پیش درگیر حواشی گردد. حواشی که از لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و حالا با حذف تراکتور از جام حذفی و استعفای سرمربی تیم وارد فاز جدیدی شده است.

مهدی کریمیان، بازیکن پیشین تراکتور در این خصوص گفت: شاید این اتفاق قابل پیش بینی بود. درگیری دو کاپیتان تیم یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با رسول خطیبی، تیم را بعد از بازی های آسیایی دچار حاشیه نموده بود و این ذهنیت سایرین را هم به هم ریخته بود. خطیبی در گذشته هم نشان داده بود که رابطه خوبی با بازیکنان عظیم تیم ندارد و پس از قهرمانی تیم در جام حذفی در سال 94، بسیاری از عظیمان آن موقع تراکتور مثل علی کریمی، محمد نصرتی، جوادکاظمیان، محمد ابراهیمی و حتی کریم انصاری فرد هم از تیم جدا شدند. خطیبی اشتباه کرد که گذاشت کار به این جا برسد و باید از همان بازی های آسیایی به فکر این موضوع می افتاد.

او ادامه داد: او اگر دنبال کناره گیری کردن بود، می توانست همان موقع و بعد از لیگ قهرمانان آسیا استعفا دهد و تیم را وارد چنین حواشی نکند. اگر هم نمی خواست استعفا دهد که باید تحمل می کرد و حرفش را به کرسی می نشاند نه این که پس از دور شدن از سهمیه و وداع تیم با جام حذفی، شانه از مسوولیتش خالی کند و به نوعی دست مدیران را در پوست گردو بگذارد. نتیجه نگرفتن تراکتور با وجود چنین حواشی طبیعی است و همین است که سال ها تیم در کسب جام پیروز نبوده است.

کریمیان درباره مباحث فنی تراکتور هم گفت: تیم در همان لیگ قهرمانان آسیا هم نشان داد مسائلی دارد. درست که شاگردان خطیبی توانستند صعود نمایند اما آن هم با اما و اگر بود و شاهد صعود قاطعی نبودیم. در لیگ هم 2 تساوی به دست آمده و باعث شد تا تیم از سهمیه دور گردد. بخشی از این نتیجه نگرفتن ها را می توان گردن حواشی انداخت و بخشی دیگر مسائل تاکتیکی و فنی تیم است. تراکتور بازیکن ندارد و در ایجاد خطر روی دروازه حریفان ضعیف است. بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و به قول معروف تیم منسجم نیست.

این بازیکن پیشین تراکتور درباره بی خیالی زنوزی نسبت به این اتفاقات توضیح داد: فک کنم ایشان مدت ها است که از تیم داری دلسرد شده است و همین است که حتی در این قائله به وجود آمده بین عظیمان تیم و سرمربی شرکت نکرد. البته زنوزی خیلی هم مدیریت خوبی در این یکی 2 سال نداشته و تغییرات زیاد مدیر عامل، معاون اجرایی، معاون ورزشی و حتی معاونت فرهنگی باشگاه نشان داده او نتوانسته مدیری را روی این جایگاه ها بنشاند که تراکتور را به سوی پیروزیت سوق دهند. اوج مدیریت مدیران اخیر تراکتور و زنوزی خرید بازیکنان خارجی و جدایی زود هنگام آن ها بوده که هر کدام هم مبلغ سنگینی روی دست باشگاه گذاشته اند و باختن در پرونده ها و پیروز نبودن تیم حقوقی، سبب از بین رفتن پول های زنوزی شده تا او از تیم داری دلسرد گردد. البته مقصر اصلی او است که در این چند سال مدیر درست و حسابی پای کار نگذاشته است و حالا تیمش به این وضع دچار شده است. دود این اتفاقات فقط به چشم طرفداران پرشور تراکتور می رود و زنوزی و سایر اعضای باشگاه باید پیش از رخ دادن اتفاقات بدتر، به فکر راهکار مناسب باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1671

به "کریمیان: خطیبی اگر می خواست استعفا دهد، باید زودتر این کار را می کرد، زنوزی دلسرد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمیان: خطیبی اگر می خواست استعفا دهد، باید زودتر این کار را می کرد، زنوزی دلسرد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید