کشف 5 آپارتمان متعلق به باشگاه پرسپولیس

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، فرایند خوبی را طی می نماید.

کشف 5 آپارتمان متعلق به باشگاه پرسپولیس

جهت دریافت خدمات آموزش ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جمشید تقی زاده در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، فرایند خوبی را طی می نماید و توانستیم مجمع عمومی دو باشگاه را بدون مشکل برگزار کنیم. فدراسیون فوتبال در زمان دادکان کار ارزشمندی کرد و دو ساختمان به نام این دو باشگاه خرید که سند آن ها هنوز به نام فدراسیون فوتبال ایران است.

تقی زاده گفت: در مجمع آینده فدراسیون فوتبال با واگذاری مالکیت ساختمان این دو باشگاه از فدراسیون به استقلال و پرسپولیس و نیز استادیوم های درفشی فر و مرغوبکار، سرمایه آن ها برای ورود به بورس افزایش خواهد یافت و شرایط بهتری پیدا می نمایند. اموال دیگری هم از دو باشگاه کشف شده، از جمله پنج آپارتمان متعلق به پرسپولیس که مقرر شد با انتقال مالکیت و اسناد به دارایی های پرسپولیس اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 733

به "کشف 5 آپارتمان متعلق به باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 5 آپارتمان متعلق به باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید