گریزمان، آقای برد

به گزارش تور آسیایی ارزان، مهاجم اتلتیکومادرید در با گل های خود پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورده است.

گریزمان، آقای برد

به گزارش خبرنگاران ، آنتونیو گریزمان شوالیه تازه فوتبال است. ستاره ای که همین ابتدای تابستان در جمع خروس ها نقشی محوری و کلیدی بر عهده گرفت تا فرانسه قهرمان دنیا گردد. نقشی که آن را با تاثیر زیدان در بهترین فرانسه تاریخ مقایسه می نمایند. گریزمان بعد از فتح و الفتوح روسیه، در فصل جاری در ترکیب اتلتیکو نیز بدل به یک تک خال گردیده. مردی که آن قهرمانی برزرگ به اندازه ای به او اعتماد به نفس داده تا در ترکیب روخو بلانکو نیز از نقش یک مهاجم صرف و گلزن خارج گردیده و بدل به یک مهره مشخص نماینده و سرنوشت ساز گردد. ستاره ای که امضای خود را پای بردهای اتلتیکو انداخته. در اتلتیکو دیگر عادت نموده ایم که هیچ بردی به دست نیاید، مگر اینکه گریزمان گل زده باشد.

جمله اتلتیکومادرید با تک گل آنتوان گریزمان پیروز شد بدل به یک موتیف گردیده که هفته به هفته تکرار می گردد. مثل همین هفته که روخو بلانکو نخستین پیروزی اش را این هفته به لطف گل گریزمان در لالیگا به دست آورد و اتلتیکو توانست یک بر صفر رایو وایکانو را شکست دهد.

آنالیز آمار گریزمان در ترکیب اتلتیکو این حقیقت را فریاد می زند. گریزمان که پس از قهرمانی در دنیا تمرینات خود را از 16 آگوست شروع کرد هنوز به سطح آرمانی اش نرسیده است. با این حال با گلزنی اش مانند 10 بازی دیگر پیروزی قرمز و سفیدپوشان را رقم زد. او در این 11 دیدار، تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده است. یکی از این گل ها در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد. مهاجم فرانسوی از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را مقابل لسترسیتی به ثمر رساند تا روخی بلانکو با پیروزی یک بر صفر به نیمه نهایی این رقابت ها در فصل 17 2016 صعود کند.

دیگر گل های مهاجم شماره 7 در لالیگا رخ داد که 30 امتیاز برای قرمز و سفید پوشان به ارمغان آورد. او در نخستین فصل حضورش 15 2014 نتوانست گل مشخص نماینده به ثمر برساند اما در فصل بعد این اتفاق در دیدار برابر لاس پالماس رخ داد. بازیکن فرانسوی از طریق ضربه آزاد سه امتیاز را برای شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به ارمغان آورد. اتلتیکومادرید در هفته یازدهم اسپورتینگ خیخون را با تک گل گریزمان در دقیقه 93 شکست داد. مهاجم فرانسوی با ضربه سر این گل را به ثمر رساند. او در بازی بعد باعث پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل اسپانیول شد. به یاد ماندنی ترین گل گریزمان در داربی مادرید رخ داد که قرمز و سفیدپوشان در استادیوم سانتیاگوبرنابئو این پیروزی را جشن گرفتند.

آخرین قربانی گریزمان در آن فصل رایو وایکانو بود. او در فصل بعد توانست گل پیروزی تیمش را در دیدار برابر دپورتیوو لاکرونیا و گرانادا به ثمر برساند. فصل گذشته نیز این اتفاق مقابل مالاگا در دو بازی رفت و برگشت رخ داد. بازیکن شماره هفت اتلتیکو نخستین گل رسمی تاریخ واندا متروپولیتانو را به نام خود ثبت کرد.

گریزمان علاوه بر 11 بازی که پیروزی های یک بر صفر تیمش را رقم زد توانست در 6 بازی همه گل های اتلتیکومادرید را به ثمر برساند. او در لیگ قهرمانان اروپا برابر گالاتاسرای در دو بازی رفت و برگشت دبل کرد. مقابل بارسلونا نیز دو گل به ثمر رساند و باعث صعود تیمش به نیمه نهایی در سال 2016 شد. همچنین این اتفاق در پیروزی 2 بر یک مقابل روستوف رخ داد. او در لالیگا برابر ختافه در پیروزی 2 بر صفر اتلتیکو دبل کرد و همچنین برابر لگانس چهار گل به ثمر رساند.

بازیکن فرانسوی در 9 بازی نیز تاثیرگذار بود و در کنار گل هایش یک یا دو هم تیمی اش نیز گلزنی کردند. بهترین خاطره در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو رخ داد. او در پیروزی 4 بر یک تیمش هت تریک کرد و در سانچس پیسخوان مقابل سویا در برد 5 بر 2 تیمش سه گل به ثمر رساند. او با گل های لحظات پایانی اش مقابل سلتاویگو (3 بر 2) و سوسیداد (2 بر یک) باعث شد تیمش به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

گریزمان برابر کوردوبا در پیروزی 4 بر 2 اتلتیکو دبل کرد. همچنین توانست مقابل لوانته و رایو وایکانو (3 بر یک)، دو گل به ثمر برساند. او برابر اتلتیک نیز گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند (2 بر یک). ستاره اتلتیکو گل دوم تیمش را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به ثمر رساند اما این گل باعث نشد روخی بلانکو به نیمه نهایی صعود کند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 86

به "گریزمان، آقای برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان، آقای برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید