یک بازسازی بزرگ در راه پلی استیشن 5 است

به گزارش تور آسیایی ارزان، پس از اینکه سونی رسما خاطرنشان کرد که کنسول پلی استیشن 5 پیش از تعطیلات سال 2020 عرضه خواهد شد، به نظر می رسد که استودیوها برای صحبت درباره بازی های نسل بعدی پلی استیشن آزادی بیشتری احساس می نمایند. یکی از این توسعه دهندگان، استودیوی بلوپوینت (Bluepoint Games) - توسعه دهنده بازسازی تحسین شده بازی سایه کلوسوس (Shadow of the Colossus) - است که اطلاعات اندکی در باب پروژه بعدی اش منتشر نموده است.

یک بازسازی بزرگ در راه پلی استیشن 5 است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

مارکو تراش (Marco Thrush) - رئیس بلوپوینت - طی پستی مفصل درباره کنسول پلی استیشن 5، اطلاعات بیشتری از پروژه بعدی این استودیو را با نشریه وایرد (Wired) در میان گذاشت. طبق گفته های او، این استودیو در حال حاضر مشغول کار روی یک عنوان بزرگ است. او در ادامه بیان نمود که من اجازه می دهم که بقیه اش را خودتان کشف کنید. این اشاره کلی به پروژه بعدی استودیو، احتمالا به مقدار معتنابهی تئوری پردازی از سوی طرفداران در باب این بازسازی مرموز خواهد انجامید.

از ظواهر امر چنین بر می آید که طرفداران با اطمینان بر این باورند که عنوان جدید بلوپوینت بازسازی دیمون سولز (Demon Souls) - سلف مجموعه کالت دارک سولز (Dark Souls) - خواهد بود، که اصالتا توسط استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) توسعه یافته است. البته مدتی است که شایع شده است که این عنوان کلاسیک بازسازی خواهد شد. بازی دیمون سولز - پدر معنوی دارک سولز - در دل بسیاری از طرفداران واقع شده است، و عنوانی است طرفداران مدتهاست که بازگشتش را بواسطه یک بازسازی مدرن انتظار می کشند. البته که حدسهای دیگری هم در باب عنوان جدید استودیوی بلوپوینت وجود دارد، از جمله بازسازی یکی از عناوین کلاسیک مجموعه متال گیر (Metal Gear Solid)، و یا بازی افسانه دراگون (The Legend of Dragoon).

به هر صورت، بازی جدید بلوپوینت هرچه که باشد، کنسول پلی استیشن 5 مطمئنا به خوبی از پس اجرای آن برخواهد آمد. تراش ضمن صحبت از مشخصه های کنسول نسل بعد سونی، بطور اخص در خصوص درایو SSD آن چنین گفته است: من واقعا هیجان زده هستم. دیگر لازم نیست برای معطل کردن بازی کنندگان به انواع حقه ها متوصل شوید - مثلا آنها را پشت در نگه دارید، یا چیزهایی شبیه به آن. او با یادی از گذشته ها تاکید می نماید که در زمان کارتریجها، بازی ها بدون وقفه اجرا می شدند.

کنسول پلی استیشن 5، علاوه بر درایو SSD، کنترلرهای جدیدی را هم در کنار خود خواهد داشت که ظاهرا غوطه وری بازی کنندگان را در بازی ها افزایش خواهد داد. سونی اشاره نموده است که تریگرهای سری State of the Art را هم به کنترلرهای جدید اضافه می نماید، در حالیکه ویبراتورهای پیشرفته تری را هم در آنها کار خواهد گذاشت. این ویژگیهای جدید، قطعا راههای نو و بدیعی را پیش پای بازی کنندگان قرار خواهد داد.

منبع: Gamerant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 411

به "یک بازسازی بزرگ در راه پلی استیشن 5 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بازسازی بزرگ در راه پلی استیشن 5 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید