یک سوم بیماران کرونایی در انگلیس می میرند

به گزارش تور آسیایی ارزان، نتایج تکان دهنده تحقیقات اجرا شده در انگلیس نشان می دهد که 33 درصد بیماران مبتلا به کرونا (کووید-19) در بیمارستان های این کشور جان خود را از دست می دهند.

یک سوم بیماران کرونایی در انگلیس می میرند

این تحقیقات که توسط سازمان موسوم به کنسرسیوم مشخصات بالینی ویروس کرونا از 16 هزار و 749 بیمار پذیرش شده در بیمارستان های انگلیس انجام شده همچنین حاکیست 45 درصد کسانی که به بخش مراقبت های ویژه منتقل می شوند هرگز از این بخش خارج نشده و روانه سردخانه می شوند.

تحقیقات یاد شده به این نکته هم اشاره نموده که 53 درصد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های این کشور، دچار بیماری های دیگری از جمله مسائل قلبی، دیابت و آسم بوده اند. بر اساس پژوهش های انجام شده، 39 درصد آمار جان باختگان را بیماران روانی، 37 درصد را افراد چاق و 31 درصد را بیماران قبلی تشکیل می دهند.

پژوهشگران بر همین اساس نتیجه گرفته اند افرادی که شاخص توده بدنی (BMI) آنها بالاتر از 30 است، بیشتر در معرض مرگ بر اثر کرونا قرار دارند. آنها معتقدند که بافت های چربی باعث کاهش فعالیت ریه در افراد چاق شده و درصد مرگ آنها را نسبت به دیگران افزایش می دهد.

داده های آماری کنسرسیوم مشخصات بالینی ویروس کرونا همچنین حاکیست بیش تر تعداد جان باختگان، افراد بالای 80 سال بوده که عموما به بیماری های دیگری مبتلا بوده اند. با این حال تحقیقات انجام شده نشان می دهد که ابتلا به کرونا عامل اصلی مرگ آنها به شمار می رود.

براساس داده های آماری، تعداد مردان مبتلا به کرونا در بیمارستان های انگلیس بیشتر از زنان است. همچنین زنان باردار در خطر بیشتر ابتلا به کرونا و مرگ قرار ندارند.

انگلیس دوره اوج همه گیری کرونا را سپری می نماید و تا به امروز بیش از 26 هزار نفر، طبق آمار رسمی گزارش شده از سوی دولت جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب انگلیس دومین کشور دارای بالاترین آمار مرگ و میر بر اثر کرونا پس از ایتالیا در قاره اروپا به شمار می رود.

مقام های بهداشتی انگلیس پیشتر پیش بینی نموده بودند که در صورت اجرای مقررات قرنطینه ملی، 20 هزار نفر جان خود را از دست خواهند داد. اینک که آمارها از حد پیش بینی تجاوز نموده، اعتراضات نسبت به نحوه عملکرد دولت بالا گرفته است.

از سویی تحقیقات موسسات پژوهشی حاکیست که آمار واقعی مرگ و میر در انگلیس بیشتر از گزارش رسمی دولت است. کی یر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس دیروز (چهارشنبه 10 اردیبهشت) در نشست مجلس گفت که براساس محاسبات او تا به امروز بیش از 27 هزار و 241 نفر جان باخته اند.

وی با اشاره به سرعت افزایش آمار جان بختگان در انگلیس هشدار داد که فرایند صعودی در این کشور به زودی از سایر کشورهای اروپایی پیشی خواهد گرفت.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1001

به "یک سوم بیماران کرونایی در انگلیس می میرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم بیماران کرونایی در انگلیس می میرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید