16هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری و صنعتی در نمین اجرا می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، فرهاد عبدالعلی پور در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: بیش از 800 پروژه با مبلغ ذکر شده با هدف توسعه شهرستان نمین در دستور کار قرار گرفته است.

16هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری و صنعتی در نمین اجرا می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر تفریحی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان اینکه 500 میلیارد ریال از پروژه ها آماده بهره برداری و چهار هزار و 500 میلیارد ریال نیز آماده کلنگ زنی است، افزود: علاوه بر این 9 هزار و 160 میلیارد ریال نیز در حال اخذ مجوز است.

فرماندار نمین با بیان اینکه شهرک گردشگری با پنج هزار میلیارد ریال در این شهرستان اجرا می گردد، ادامه داد: در این طرح توسعه تله کابین به سمت نمین پیش بینی شده است.

عبدالعلی پور به اتمام 100 میلیارد ریال پروژه بعد از عید نوروز سال جاری اشاره نمود و از جمله پروژه کلان صنعتی را توسعه واحد تولیدی آرتاپلاست با پنج هزار و 500 میلیارد ریال مطرح کرد.

وی با اشاره به فعال شدن بیش از 10 واحد تولیدی و صنعتی راکد در این شهرستان طی ماه های اخیر ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه های برنامه ریزی شده مشکل بیکاری در این شهرستان برطرف گردد.

فرماندار نمین در عین حال شروع به کار منطقه ویژه مالی را نقطه امیدواری برای افزایش درآمد شهرستان و بهبود شرایط اشتغال آن دانست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 712

به "16هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری و صنعتی در نمین اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری و صنعتی در نمین اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید