50 پژوهشگر بین المللی برای آنالیز مسئله گرد و غبار به ایران سفر می نمایند

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون سازمان محیط زیست کشور گفت: ن قرار است 50 پژوهشگر بین المللی برای آنالیز مسئله گرد و غبار به ایران سفر نمایند.

50 پژوهشگر بین المللی برای آنالیز مسئله گرد و غبار به ایران سفر می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، سعید متصدی امشب در شورای اداری خوزستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشاورزی در سالن شهید هاشمی اهواز برگزار گردید، گفت: در راستای بهبود شرایط آب و هوایی خوزستان برنامه های از قبیل حذف 30 هزار بشکه از میادین آزادگان به خوزستان را انجام و در ارتباط با موضوع گرد و غبار شبکه پایش این پدیده را تکمیل کردیم.

وی اضافه نمود: در کل کشور 190 ایستگاه آلودگی هوا داریم که در طول سه سال گذشته 18 دستگاه از آمار مذکور در خوزستان راه اندازی شده است.

معاون سازمان محیط زیست کشور با اشاره به تالاب هورالعظیم گفت: موضوع آبگیری تالاب هورالعظیم و تشخیص کانون های ریزگردها را نیز در دستور کار داشتیم و 4 تفاهمنامه بین المللی منعقد کردیم که براساس آن قرار است 50 پژوهشگر بین المللی برای آنالیز مسئله گرد و غبار به ایران سفر نمایند.

متصدی با بیان اینکه تمامی موضوعات و اتفاقات پیرامون معضل گردو خاک به وزارت امور خارجه اعلام می گردد به ساخت و ساز سدها اشاره نمود و اضافه نمود: نه تنها هیچ مجوز ساخت سد و انتقال آب بین حوزه ای در دولت یازدهم صادر نشده بلکه مصوبه ای ویژه برای رودخانه کارون در شورای عالی آب در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: 20 مورد مجوز لازم برای پروژه های استان خوزستان تفویض شده است که این اقدام در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 683

به "50 پژوهشگر بین المللی برای آنالیز مسئله گرد و غبار به ایران سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 پژوهشگر بین المللی برای آنالیز مسئله گرد و غبار به ایران سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید