بازی های آسیایی 2018، کلهر: منطقی نیست که بگوییم به خاطر قرعه بهتر تیم امید بد بازی کرد، در این مسابقات نباید دنبال نتیجه باشیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: منطقی نیست که بگوییم تیم امید به خاطر قرعه بهتر بد بازی نموده است.

بازی های آسیایی 2018، کلهر: منطقی نیست که بگوییم به خاطر قرعه بهتر تیم امید بد بازی کرد، در این مسابقات نباید دنبال نتیجه باشیم

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره سومین دیدار تیم امید کشورمان مقابل میانمار در مرحله گروهی بازی های آسیایی 2018 گفت: تیم امید خیلی سرحال نبود و بازیکنان به هیچ وجه بازی در حد نام ایران ظاهر نشدند. بازیکنان در این دیدار نتوانستند به خوبی دفاع تیمی را انجام دهند و ساختار دفاعی مان ایراد داشت. بازیکنان هجومی هم نتوانستند موقعیت ایجاد نمایند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره این موضوع که براساس قرعه احتمال رویارویی ایران با کره جنوبی در مرحله بعد وجود دارد و به همین خاطر بازیکنان در این دیدار بی انگیزه بودند، مطرح نمود: این موضوع منطقی نیست که بگوییم تیم امید به خاطر قرعه بهتر بد بازی کرد. کرانچار سرمربی با دانشی است و در کادرفنی تیم امید هم مربیان بزرگی هستند و می توانند تیم را کنترل نمایند. در فوتبال امروز دنیا دیگر این مسائل معنا ندارد و ما نباید با طرح این موضوعات ذهن بازیکنان را به هم ریخت.

وی ادامه داد: تیم امید فوتبال خوبی ارائه نداد و کادرفنی قطعا برای دیدارهای مرحله بعد تیم را آماده می نماید. در این مسابقات خیلی نباید دنبال نتیجه باشیم. این تورنمنت برای کسب تجربه بازیکنان بسیار مفید است و می تواند بازیکنان جوان ما را برای آینده آبدیده کند.

کلهر حاظرنشان کرد: یکی از تصمیمات مهم و خوبی که فدراسیون فوتبال و مدیران تیم امید گرفتند این بود که تیم زیر21 سال را به این مسابقات اعزام کرد. جوانان خوبی داریم که احتیاج به کسب تجربه دارند و با تصمیمی درست این جوانان به بازی های آسیایی اعزام شدند. اگر در این مسابقات هم نتیجه نگیریم مهم نیست. بازیکنان تیم امید قطعا می توانند با بازی های بیشتر و کسب تجربه خودشان را پیدا نمایند و با اعتماد به نفس برای المپیک آماده شوند و در آینده به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 62

به "بازی های آسیایی 2018، کلهر: منطقی نیست که بگوییم به خاطر قرعه بهتر تیم امید بد بازی کرد، در این مسابقات نباید دنبال نتیجه باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، کلهر: منطقی نیست که بگوییم به خاطر قرعه بهتر تیم امید بد بازی کرد، در این مسابقات نباید دنبال نتیجه باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید