بهره برداری از 150 طرح هلال احمر در هفته دولت

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، بهرام غیبی صبح یکشنبه در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری قیصر امین پور گتوند اظهار کرد: جمعیت هلال احمر کشور سال گذشته با حوادث مختلفی از جمله حادثه معدن یورت، زلزله کرمانشاه، سقوط هپاپیما در یاسوج و هواپیمای ترکیه روبرو بود.

بهره برداری از 150 طرح هلال احمر در هفته دولت

وی با بیان اینکه سال جاری در هفته دولت 150 طرح هلال احمر کشور به بهره برداری می رسد، اضافه نمود: خودروی نجات و آمبولانس در اختیار همه پایگاه های امداد و نجات بین شهری گذاشته می گردد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه وقوع حوادث زنگ خطری برای هلال احمر و مدیریت بحران کشور است، توضیح داد: باید فکر و چاره اساسی برای پیشگیری و آمادگی برای مواجهه با حوادث و بحران ها داشته باشیم و نهاد ریاست جمهوری و مدیریت بحران کشور باید در این زمینه به کمک هلال احمر آمده و از آن حمایت نمایند تا بتوانیم در کنار کنترل، میزان حوادث را نیز کاهش دهیم.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور با بیان این که رویکرد هلال احمر امداد محوری است، گفت: سرمایه گذاری در هلال احمر هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری مطمئنی برای آینده است.

غیبی ادامه داد: جنس فعالیت های هلال احمر بشردوستانه و خیرخواهانه است و برای کمک به سوی همه خیران دست یاری دراز می نماید.

به گزارش خبرنگاران، احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری گتوند به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با وسعت 10 هزار متر مربع با اعتبار 680 میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی و استانی که از سال 90 آغاز گردیده بود سال جاری به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 81

به "بهره برداری از 150 طرح هلال احمر در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 150 طرح هلال احمر در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید