سمیرا ارم: امیدوارم پرچم ایران را روی سکوی قهرمانی بازی های پاراآسیایی بالا ببرم، مجبوریم با فشنگ ایرانی کار کنیم که آن هم کم است

به گزارش تور آسیایی ارزان، سمیرا ارم ملی پوش تیم تیراندازی معلولان گفت: امیدوارم لیاقتش را داشته باشم و بتوانم پرچم ایران را هم در مراسم اختتامیه و هم روی سکوی قهرمانی بالا ببرم.

سمیرا ارم: امیدوارم پرچم ایران را روی سکوی قهرمانی بازی های پاراآسیایی بالا ببرم، مجبوریم با فشنگ ایرانی کار کنیم که آن هم کم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سمیرا ارم بانوی تیم ملی تیراندازی معلولان در آستانه اعزام به بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی درخصوص آخرین شرایطش گفت: در حال حاضر در اردوی قبل از اعزام هستیم و آمادگی خیلی خوبی داریم. من چند ماه قبل در مسابقات قهرمانی جهان در دو رشته شرکت کردم که اولین دوره حضورم بود و توانستم رکورد تپانچه خفیف دنیا را به نام ایران ثبت کنم و سهمیه مستقیم پارالمپیک 2020 را بگیرم. این موفقیت باعث شد انگیزه و علاقه ام در این رشته بالا برود و انشاالله که در اندونزی هم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

وی درباره پرچمداری اش در مراسم افتتاحیه بازی ها گفت: نگاه مساعد و مثبتی به من در کمیته پارالمپیک وجود داشت و خدا را شاکرم که این افتخار به من رسید. امیدوارم لیاقتش را داشته باشم و بتوانم پرچم ایران را هم در مراسم اختتامیه و هم روی سکوی قهرمانی بالا ببرم.

بانوی ملی پوش تیراندازی معلولان با اشاره به اینکه اولین حضورش در بازی های پاراآسیایی را تجربه می نماید، مطرح نمود: سعی می کنم بهترین عملکرد را در جاکارتا داشته باشم و در آرامش کامل کارم را انجام بدهم. تیراندازی احتیاج به تمرکز کامل دارد. من شخصاً کاری به رکورد و عملکرد رقبایم ندارم و نگاه نمی کنم تا ببینم که آنها چه رکوردی را ثبت می نمایند، بلکه بیشتر سعی دارم کار خودم را انجام بدهم.

ارم درباره کمبود تجهیزات برای تمرینات گفت: این موضوع تاثیر زیادی داشته است. ما مجبوریم با فشنگ های ایرانی کار کنیم که همان هم تعدادش کم است. برای مثال در اردوی قبلی فقط دو بار توانستیم به مجموعه آزادی برویم و آنجا هم خیلی هم تیر زدیم. این اردو هم که متصل به اعزام است، فقط چهار روز تیر زدیم. متاسفانه این مسئله خیلی ما را اذیت نموده است. فشنگ های خارجی هم خیلی گران گردیده و اصلاً پیدا نمی گردد. اگر همین فشنگ ها بود، فدراسیون قطعاً تهیه می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 64

به "سمیرا ارم: امیدوارم پرچم ایران را روی سکوی قهرمانی بازی های پاراآسیایی بالا ببرم، مجبوریم با فشنگ ایرانی کار کنیم که آن هم کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیرا ارم: امیدوارم پرچم ایران را روی سکوی قهرمانی بازی های پاراآسیایی بالا ببرم، مجبوریم با فشنگ ایرانی کار کنیم که آن هم کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید