شهرهای کریسمسی آمریکا

به گزارش تور آسیایی ارزان، روح تعطیلات در ماه دسامبر از سراسر جهان می‌گذرد . شهرهای مختلف در آمریکا خیابان‌ها و خانه‌ها را تزئین می‌کنند و برنامه‌های خود را برای شهروندان و مهمانان آماده می‌کنند تا روحیه خود را بالا ببرند . ما ده سایت‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که امسال توجه ما را جلب کرده‌اند . ببینید کدام شهر اول است .

شهرهای کریسمسی آمریکا

10. دورانگو ، کلرادو
این شهر در سال 1880 به عنوان شهر یک شرکت راه‌آهن در ریو گراند تاسیس شد که عرضه و تجربه قطار سحرآمیز قطبی را پیشنهاد کرد . براساس کتاب و فیلم ، لوکوموتیو بخار خانواده‌ها را به قطب شمال می‌برد ( که در امتداد رودخانه امتداد دارد ) . بچه‌ها با پیژامه به شکلات داغ خدمت می‌کنند ، سرود کریسمس می‌خوانند ، به داستان گوش می‌دهند و حتی یک بازدید از خود بابا نوئل می‌پردازند !
چرا به آنجا بروی ؟
یک ماجراجویی واقعا ً هیجان‌انگیز برای خانواده‌ها ، به خصوص با کوچک . بعد از سفر ، خانواده‌ها می‌توانند در چشمه‌های آب‌گرم محلی بمانند که آرامش و آرامش فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کنند .
9. سن دیگو
جشن کریسمس را در ساحل جشن بگیریم ؟ روی ساحل Skating ؟ بله ، خواهش می‌کنم ! شنا کردن، موج‌سواری و حمام آفتاب گرفتن را فراموش کنید . هتل دل Coronado مشرف به اقیانوس آرام است . در حال سرگرم کردن موسیقی ، زیر درختان نخل - که در غیر این صورت می‌توانید این کار را بکنید ؟
چرا به آنجا بروی ؟
برای اینکه می‌توانید . اسکیت روی دریا تمام هفته از روز شکرگزاری تا ژانویه باز است .
8. Ketchum ، آیداهو
اگر می‌خواهید در تعطیلات کریسمس به اسکی بروید ، از Ketchum دیدن کنید . یک شهر بسیار شیک در دره سان در میان ورزش‌کاران المپیکی بسیار محبوب است که در اینجا آموزش می‌بینند . گفته می‌شود که این بزرگ‌ترین سیستم ساخت برف در جهان است ! علاوه بر مسیرهای اسکی معروف ، توریست‌ها از ماهیگیری ، پیاده‌روی ، تنیس و خرید لذت می‌برند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر زیبا با بسیاری از رستوران‌های شگفت‌انگیز ، پیست‌های اسکی و اقامت عالی است.
7. اسپن ، کلرادو
این تفریحگاه زمستانی لوکس در زمستان به همه Christmassy تبدیل می‌شود . خیابان‌های Decorated و آداب و رسوم محلی آن را به مقصد یک مقصد راحت برای تعطیلات زمستانی تبدیل می‌کنند . رستوران زیبا در خیابان کوپر ، غذاهای خوش‌مزه تعطیلات را پیشنهاد می‌کند و گرمی قلب شهروندان و میهمانان را گرم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر محل واقعا ً ایده‌آلی است که در آن خدمات عالی و روح کریسمس به خوبی مخلوط می‌شوند .
6. پورت نو ، جزیره جاده
انتظار می‌رود که شهروندان خانه‌های خود را با چراغ‌های سفید روشن کنند تا روح تعطیلات مد روز حفظ شود . و به همین دلیل موفق می‌شود : شهر زیبا و زیبا به نظر می‌رسد .
چرا به آنجا بروی ؟
فصل جشن به اندازه شهرهای بزرگ شلوغ نیست . بنابراین می‌تواند به عنوان یک getaway رمانتیک عمل کند ، جایی که می‌توانید در خیابان‌های روشن قدم بزنید و وعده‌های غذایی را در رستوران‌ها امتحان کنید بدون اینکه مجبور شوید در صف منتظر بمانید .
5. لاس وگاس
یک شهر مهم دیگر برای بازدید و فرار از شیوه‌های سنتی جشن گرفتن. این شهر مرکز مهمانی است و دانستن اینکه چقدر خوش می‌گذرد . همچنین شما یک فرصت برای بدست آوردن مقداری پول ( و خرج کردن) به دست می‌آورید ! ) .
چرا به آنجا بروی ؟
نمایش‌های بزرگ ، بی‌شمار
رویدادها ، مکان‌ها ، هتل‌ها و رستوران‌ها در انتظار the هستند .
4. سان‌فرانسیسکو
این شهر در ساحل غربی یک درخت پر زرق و برق در سالن رنگی دارد . و البته درختان در مراکز خرید و میادین مختلف نیز عالی هستند - دیدن پل گلدن گیت که بر روی قلب بزرگ منعکس می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
هر وقت به شهر سری بزنید . روح دوست داشتن ، موزه‌ها ، طبیعت و مردم آن را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های آمریکا تبدیل کرده‌است .
3. شیکاگو
این شهر بزرگ که هرگز به خواب نمی‌رود ، در دوران تعطیلات به خصوص جشن گرفته می‌شود . این رستوران قطعا ً رستوران‌ها و بارها را در اختیار دارد ، اما مهم‌تر از همه انواع رویداده‌ای بزرگ ، تئاتر ، نمایش‌ها و انواع تفریحات می‌تواند در اینجا یافت شود .
چرا به آنجا بروی ؟
اگر شما به دنبال یک محیط شهری هستید تا تعطیلات را سپری کنید، از رستوران‌ها بازدید کنید و نشان دهید - و نه بیشتر از آن که شیکاگو تمام آنچه که شما نیاز دارید را تامین خواهد کرد .
2. شهر نیویورک
شرکت بزرگ اپل هر سال بازدید کنندگان را به خود جلب می‌کند ،
اما در ماه دسامبر به طور خاص جشن و جشن و سرگرمی است . هزاران نور رنگارنگ در خیابان‌ها سوسو می‌زنند ، موسیقی کریسمس در هر گوشه ، یک میلیون مرکز خرید و موقعیت‌های غذا خوری ، آن را به یکی از بهترین مقصدهای تعطیلات تبدیل می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
فعالیت‌های مختلف در فضای باز شما و خانواده شما را سرگرم خواهد کرد . پیست‌های اسکیت زیبا در مرکز راکفلر یا پارک مرکزی از جمله جاذبه‌های محبوب در زمستان هستند .
1. سیاتل
در طی ماه دسامبر هر روز رویداد ، فستیوال‌ها و سرگرمی‌های متعددی برگزار می‌شود . از نمایش‌های کریسمس و نمایش‌های خیابانی ، برای کنسرت و چنین extravaganzas مانند کریسمس یا Bavarian و چشیدن شام پانی .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر پر جنب و جوش ، به احتمال زیاد و سرگرم‌کننده ترین رویداده‌ای مربوط به تعطیلات را ارائه می‌دهد . این لیست را بررسی کنید .

انتشار: 7 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 20

به "شهرهای کریسمسی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای کریسمسی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید