شکست تیم ملی هندبال ایران برابر قطر، شاگردان کاستاراتوویچ به عنوان تیم دوم صعود کردند

به گزارش تور آسیایی ارزان، تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 برابر قطر مغلوب شد.

شکست تیم ملی هندبال ایران برابر قطر، شاگردان کاستاراتوویچ به عنوان تیم دوم صعود کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 برابر قطر به میدان رفت و با نتیجه 35 بر 20 مغلوب شد. نیمه نخست این دیدار نیز با نتیجه 18 بر 6 به سود قطر به سرانجام رسید.

تیم ملی هندبال کشورمان که در نخستین دیدار مالزی را از پیش رو برداشته بود با 2 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور بعد شد و قطر هم به عنوان تیم نخست صعود کرد.

در جریان این دیدار کاستاراتوویچ، سرمربی کشورمان بارها نسبت به داوری اعتراض داشت. تعداد محدودی تماشاگر ایرانی نیز در سالن حضور داشتند. علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون نیز به محض ورود به جاکارتا در سالن حاضر شد و اواخر این دیدار سالن را ترک کرد.

ترکیب ابتدایی تیم ایران عبارت بود از: علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، میلاد مسائلی، شاهو نصرتی، مهدی بیجاری، مهرداد صمصامی و افشین صادقی

هندبال از بازی های آسیایی 1982 در دهلی نوی هند به فهرست رقابت ها افزوده شد و کره جنوبی با کسب 15 مدال (12 مدال طلا، یک نقره و دو برنز) بیشترین مدال های این رشته را از آن خورده نموده است. چین با هفت مدال (دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز) و کویت با سه مدال (یک مدال طلا و دو نقره) در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تیم ملی هندبال کشورمان نیز یک مدال نقره در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو و یک مدال برنز در بازی های 2006 دوحه را در کارنامه دارد و پس از قطر، ژاپن و قزاقستان، هفتمین تیم پرافتخار در این بازی هاست. تیم ملی هندبال کشورمان در پنج دوره از بازی های آسیایی حضور داشته که علاوه بر یک مدال نقره و برنز، دو عنوان چهارمی (1998 و 2014) و یک عنوان پنجمی (1986) را به دست آورده است.

منبع: tn.ai
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 23

به "شکست تیم ملی هندبال ایران برابر قطر، شاگردان کاستاراتوویچ به عنوان تیم دوم صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم ملی هندبال ایران برابر قطر، شاگردان کاستاراتوویچ به عنوان تیم دوم صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید