فرامرزیان: به موفقیت کاروان ورزشی ایران خوش بین و امیدواریم، براساس آیین نامه از مدال آوران تجلیل می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم ایران بهترین ره آورد خود را در هجدهمین دوره بازی های آسیایی کسب کند.

فرامرزیان: به موفقیت کاروان ورزشی ایران خوش بین و امیدواریم، براساس آیین نامه از مدال آوران تجلیل می گردد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ژاله فرامرزیان کسب پنج نشان رنگارنگ ایران در روز نخست بازی های آسیایی اندونزی را موفقت آمیز دانست و گفت: با تداوم افزایش موفقیت های نمایندگان ورزش کشورمان به کسب بهترین صندلی ایران در این رویداد مهم امیدواریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه، کسب طلاهای کشتی ایران در شروع این رویداد را به فال نیک گرفت و اضافه نمود: به موفقیت های روز افزون کاروان ورزشی ایران در ادامه این رقابت ها خوش بین و امیدواریم.

فرامرزیان گفت: هرچند امیدواریم ایران بهترین ره آورد خود را در هجدهمین دوره بازی های آسیایی کسب کند، اما ورزش تکنیکی است و غیرقابل پیش بینی.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مدت حضورش در جاکارتا و در بازدید از دهکده ورزشکاران شرایط آنها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرایط خوبی بر اردوی تیم ها حاکم است، اما در شهرهای حومه و پالمبانگ مشکلاتی از سوی میزبان وجود دارد.

فرامرزیان در عین حال از سفر وزیر ورزش و جوانان طی هفته آینده به اندونزی محل برگزاری این رویداد اطلاع داد.

وی درباره برنامه های تجلیل وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان مدال آور جاکارتا شرح داد: براساس مصوبه آیین نامه که در ستاد عالی بازی ها مطرح گردیده است هم وزارت ورزش و هم کمیته برنامه هایی را برای تجلیل قهرمان در دستور کار دارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه نمود این وزارتخانه هم براساس روال در خاتمه سال یا اوایل سال آینده طی مراسمی از مدال آوران تجلیل خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 60

به "فرامرزیان: به موفقیت کاروان ورزشی ایران خوش بین و امیدواریم، براساس آیین نامه از مدال آوران تجلیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: به موفقیت کاروان ورزشی ایران خوش بین و امیدواریم، براساس آیین نامه از مدال آوران تجلیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید