فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، AFC: ایران با وجود عملکرد فوق العاده مقابل ویتنام، حذف شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به حذف تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان از مسابقات قهرمانی آسیا واکنش نشان داد.

فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، AFC: ایران با وجود عملکرد فوق العاده مقابل ویتنام، حذف شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان عصر امروز (پنجشنبه) با وجود پیروزی 5 بر صفر مقابل ویتنام، با کسب چهار امتیاز از صعود از گروه C مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به این پیروزی پرگل شاگردان عباس چمنیان اشاره نمود. در بخشی از این گزارش آمده است: تیم ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی با شکست 5 بر صفر ویتنام در بهترین شکل خود بود، اما این برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کافی نبود. با تساوی اندونزی و ویتنام در دیگر دیدار گروه و صعود این دو تیم با کسب پنج امتیاز، ایران باید به کسب مقام سوم گروه رضایت دهد.

ایران که مسابقات را با شکست 2 بر صفر مقابل اندونزی شروع کرد و سپس مقابل هند به تساوی بدون گل رسید، اراده خود را با شوت امیر شعبانی که دروازه بان حریف را به اولین واکنش خود واداشت، نشان داد. ویتنام هم که با شکست یک بر صفر مقابل هند و تساوی یک - یک مقابل اندونزی تنها یک امتیاز کسب نموده بود، فرصت های زودهنگامی برای گلزنی داشت، اما در انتها مسابقه نتوانست گلی به ثمر برساند.

همچنین حساب رسمی AFC در توییتر درباره این بازی نوشت: ایران با وجود عملکرد فوق العاده مقابل ویتنام،کار خود را با کسب مقام سوم گروه C به انتها رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 71

به "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، AFC: ایران با وجود عملکرد فوق العاده مقابل ویتنام، حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، AFC: ایران با وجود عملکرد فوق العاده مقابل ویتنام، حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید