کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتسال مس سونگون ایران و تای‌سون‌نام ویتنام فردا یکشنبه در فینال فوتسال جام باشگاه های آسیا به میزبانی اندونزی به مصاف هم خواهند رفت.

کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران

میگوئل رودریگو سرمربی تیم فوتسال تای‌سون‌نام ویتنام قبل از این مسابقه به رموز موفقیت تیمش اشاره کرد و برای نماینده ایران کری خواند.

رودریگو گفت: به بازیکنانم اعتماد به نفس دادم. اکثر مربیان تلاش می کنند تا سیستم های هجومی زیادی را در نظر بگیرند ولی برای من ساده است. من فقط یک سیستم دارم. به بازیکنانم مفاهیم زیادی یاد داده ام از جمله حمله، دفاع و واکنش نشان دادن به هر موقعیت خاص. در نهایت این بازیکنان هستند که تصمیم می گیرند نه من.

سرمربی تیم فوتسال تای‌سون‌نام ویتنام ادامه داد: قبل از بازی با بانک بیروت برای بازیکنانم داستان شکست دادن مایک تایسون توسط ایواندر هالیفیلد بوکسور در سال 1996 را تعریف کردم و این داستان به بازیکنانم الهام بخشید. زمانی که در شروع نیمه دوم با نتیجه 2 بر یک عقب بودیم، به پنج بازیکن شروع کننده بازی اشاره کردم که داستان را به یاد بیاورید و آنها موفق شدند خیلی سریع دو گل در عرض دو دقیقه به ثمر برسانند.

رودریگو افزود: زمانی که به بازیکنان اعتماد به نفس می دهید و آنها را تحریک می کنید، آنها به هر چیزی که بخواهند می رسند. آنها می توانند اَبَر قهرمان باشند.

سرمربی تیم فوتسال تای سون نام در پایان گفت: من نگران رویارویی با تیم مس سونگون در فینال نیستم. آنها باید از ما بترسند و نگران باشند چرا که قرار است با ابرقهرمان ها رویارو شوند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 9

به "کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید