آپدیت آیفون به صورت کاملاً اتوماتیک از داخل جعبه!

به گزارش تور آسیایی ارزان، اپل سیستم نو و هوشمندانه ای را ابداع نموده است تا نرم افزار آیفون های خود را به وسیله نوعی پد داخل جعبه به روز کند. این سیستم که با نام Presto شناخته می گردد، ظاهراً از ماه آینده در آیفون های موجود در اپل استورهای آمریکا قابل استفاده خواهد بود.

آپدیت آیفون به صورت کاملاً اتوماتیک از داخل جعبه!

به گزارش خبرنگاران ، به همین ترتیب، هنگامی که آیفون تازه خریداری کنید، دیگر نیازی به انجام به روزرسانی های نرم افزاری نیست. اما فرایند به روزرسانی های آیفون در جعبه چگونه امکان پذیر است؟

به نقل از دیجیاتو، پیش ازاین گزارش هایی در خصوص ایده کاربردی اپل برای به روزرسانی آیفون ها از داخل جعبه منتشر شده بود. این بار اما مارک گورمن از بلومبرگ می گوید که این سیستم قرار است به صورت گسترده در اپل استورهای آمریکا به اجرا در بیاید. سیستم Presto این امکان را به اپل استورها می دهد که به سادگی به روزرسانی های نرم افزاری تازه را روی آیفون هایی که هنوز فروخته نشده اند، نصب نمایند. این یعنی دیگر نیازی نیست که خریدار آیفون به صورت دستی این کار را انجام دهد؛ زیرا آپدیت آیفون به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

به نظر می رسد که استفاده از Presto روی شارژ باتری دستگاه تأثیر چندانی نمی گذارد و به اصطلاح حین آپدیت، آیفون داخل جعبه شارژ خالی نمی کند. احتمالاً تمام این ها با پد مخصوص موجود در جعبه سری بعدی آیفون ها در دسترس قرار می گیرند. اپل می تواند این انتقال اطلاعات و به روزرسانی داخل جعبه را به وسیله مگ سیف یا نوع دیگری از ارتباطات بی سیم انجام دهد.

گفته ها حاکی از این هستند که کوپرتینویی ها سیستم Presto را در اپل استورهای منتخب به صورت آزمایشی اجرا نموده بودند. از آنجایی که به نظر می رسد این آزمایش ها پیروز بوده اند، اپل حالا درصدد عرضه گسترده این سیستم قرار گرفته است. فعلاً معین نشده که طرح آپدیت آیفون در جعبه برای آیفون های خارج از خاک آمریکا اجرا می گردد یا خیر.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 فروردین 1403 بروزرسانی: 6 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4500

به "آپدیت آیفون به صورت کاملاً اتوماتیک از داخل جعبه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت آیفون به صورت کاملاً اتوماتیک از داخل جعبه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید