آیا عکسی که در این فوروم چینی منتشر شده واقعیت دارد و حسگر اثر انگشت آی فون 8 واقعا به پشت گوشی منتقل شده؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، از دیروز که یک فوروم چینی، عکسی از بدنه چند دستگاه آی فون 8 منتشر نموده که داخل بسته بندی کارخانه فاکسکان قرار دارند، سکوت خاصی در بین هواداران اپل حکمفرما شده است.

آیا عکسی که در این فوروم چینی منتشر شده واقعیت دارد و حسگر اثر انگشت آی فون 8 واقعا به پشت گوشی منتقل شده؟

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در این تصاویر همان طور که تعیین است، در زیر لوگوی اپل در پشت، قسمت خاصی به چشم می خورد که پیداست هیچ چیزی دیگری به جز حسگر اثر انگشت نمی تواند باشد.

اگر این تصویر اصالت داشته باشد و واقعا همین طراحی در نسخه نهایی آی فون 8 اعمال گردد، به منزله تأیید ناتوانی اپل و همکارانش در ادغام حسگر اثر در صفحه نمایش و به معنی سرانجام سناریوی گنجاندن حسگر اثر انگشت در دکمه پاور است.

هنوز هم به باور من سخت است که قبول کنیم، اپل به چنین چیزی رضایت داده است.

فعلا در بعضی سایت های تخصصی بازتاب اخبار اپل، با عنوان کردن وجود مکانیسم تشخیص چهره و نیز ذکر اینکه حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، واقعا در مقام عمل چیز بدی نیست، روی موج ناامیدی ناشی از این خبر، خواسته شده که سرپوش گذاشته گردد.

جای شکرش باقی است که محل حسگر به نظر در جای مناسبی در پشت است و مثل S8 سامسونگ محل آن در جای نامناسبی از پشت گوشی انتخاب نشده است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 367

به "آیا عکسی که در این فوروم چینی منتشر شده واقعیت دارد و حسگر اثر انگشت آی فون 8 واقعا به پشت گوشی منتقل شده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا عکسی که در این فوروم چینی منتشر شده واقعیت دارد و حسگر اثر انگشت آی فون 8 واقعا به پشت گوشی منتقل شده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید