اجاره دادن تیم شهدای بابلسر به مالک سابق رایکا

به گزارش تور آسیایی ارزان، تیم فوتبال شهدای بابلسر در قراردادی 2 ساله به پیمان منیری، مالک سابق رایکا بابل اجاره داده شد.

اجاره دادن تیم شهدای بابلسر به مالک سابق رایکا

ناصر لقمانی دبیر هیات فوتبال بابلسر گفت: پس از کارشناسی های فراوان که با حضور پاشنا سرپرست هیات فوتبال بابلسر و جمعی از پیشکسوتان و نام آوران فوتبال این شهرستان و حاصل بیش از 100 ساعت جلسه و بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی نزدیک به 10 پیشنهاد رسیده در خصوص مدیریت تیم شهدا جهت حضور قدرتمند در مسابقات فوتبال لیگ دو کشور، تصمیماتی گرفته شد.

او افزود: در خاتمه این نشست ها تصمیم گرفته شد، پیمان منیری که سابقه مدیریت تیم رایکا بابل را در لیگ یک فوتبال کشور داشته تیم شهدا را به صورت مدیریت و قراردادی دوساله 2 ساله در اختیار بگیرد.

دبیر هیات فوتبال بابلسر گفت: بر اساس این قرارداد، چنانچه در این مدت اگر تیم فوتبال شهدا به دسته بالاتر صعود و یا به دسته پایین تر سقوط کند، پیمان منیری موظف است امتیاز یک تیم دسته دوم کشور را به هیات فوتبال و مردم شهرستان بابلسر واگذار کند. همچنین علاوه بر آن در صورت صعود به دسته یک کشور مبلغی معادل 30 درصد ارزش اضافه نموده لیگ یک به هیات فوتبال بابلسر پرداخت کند.

لقمانی افزود: منیری همچنین موظف به پرداخت نزدیک به یک میلیارد تومان بدهی بجا مانده از مدیریت قبلی شهدا شده است و بابت حسن انجام کار نیز مبلغ 10 میلیارد تومان ضمانت اجرایی به هیات فوتبال بابلسر واگذار شد.

تیم شهدا با کادر و مدیریت تازه کار خود را از 19 مرداد ماه شروع و تمرینات رسمی خود را از روز جمعه 21 مردادماه در زمین شهید علیزاده بابلسر شروع خواهد کرد.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2138

به "اجاره دادن تیم شهدای بابلسر به مالک سابق رایکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره دادن تیم شهدای بابلسر به مالک سابق رایکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید