اجرای 802 طرح اشتغالزا در باشت با همت بنیاد برکت

به گزارش تور آسیایی ارزان، مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 508 طرح اشتغالزا در شهرستان باشت در 3 سال اخیر اجرا شده است.

اجرای 802 طرح اشتغالزا در باشت با همت بنیاد برکت

سید علی سجادی به اجرای 802 طرح اشتغالزایی در باشت در 3 سال اخیر با همت بنیاد برکت استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره نمود و گفت: بعلاوه بیش از 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط این شهرستان باشت پرداخت شده است.

او با بیان اینکه این تعداد طرح های اشتغالزایی در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، فراوری پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی بافی بوده است، ادامه داد: این طرح ها در باشت و 40 روستای بالای 30 خانوار این شهرستان اجرا شده اند.

به گفته سجادی؛ اجرای بیش از 300 طرح اشتغالزایی در منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته باشت در سال 1401 در دستور کار است و با توجه به تفاهم نامه با استانداری، این تعداد طرح ها به 500 طرح می رسند.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک های عامل را بیش از 250 نفر اظهار داشت و اضافه نمود: از این تعداد 120 فقره پرداخت شده است.

این مقام مسئول سقف تسهیلات بنیاد برکت پارسال را 500 میلیون ریال اعلام و اضافه نمود: این مبلغ سال جاری نسبت به سال قبل افزایش یافته و به یک میلیارد ریال رسیده است.

سجادی رویکرد اصلی بنیاد برکت را اشتغالزایی و توانمندسازی مالی در منطقه ها محروم و روستایی عنوان نمود و گفت: برای اطمینان از راه اندازی کسب و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدید های دوره ای سوی تسهیلگران و مجریان بنیاد انجام می گردد.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2161

به "اجرای 802 طرح اشتغالزا در باشت با همت بنیاد برکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 802 طرح اشتغالزا در باشت با همت بنیاد برکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید