افتتاح طرح آبرسانی هدیه ای به ساکنان شهر شرافت

به گزارش تور آسیایی ارزان، طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و با اعتبار 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح آبرسانی هدیه ای به ساکنان شهر شرافت

به گزارش از ، صادق حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت از توابع شهرستان شوشتر با اعتبار 80 میلیارد ریال امروز با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه طرح آبرسانی شهر شرافت شوشتر با اعتبار 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اجرا شده است، گفت: تکمیل مخزن 3 هزار و 500 متر مکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تجهیزات برقی در تاسیسات آب شهر شرافت از اقدامات اجرا شده در این طرح است.

حقیقی پور تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این طرح مطرح نمود و ادامه داد: پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعاب های خانگی شهر شرافت نیز امروز آغاز شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت، بیان داشت: یکی از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه کاهش میزان پرت و هدر رفت آب ناشی از طول شبکه فرسوده و کاهش شکستگی متعدد در بخش هایی از شبکه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه اصلاح، بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت شوشتر از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال آغاز شده است، شرح داد: طول لوله گذاری پروژه اصلاح شبکه شهر شرافت شوشتر بیش از 11 کیلومتر است که پس از بهره برداری به 630 مشترک، خدمت رسانی خواهد شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1636

به "افتتاح طرح آبرسانی هدیه ای به ساکنان شهر شرافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح طرح آبرسانی هدیه ای به ساکنان شهر شرافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید