با دیجی کالا لبخند به خانه می رسد

به گزارش تور آسیایی ارزان، دیجی کالا، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از 15 اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می نماید؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می دهد که این برند ملی در استراتژی های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی کالا یعنی لبخند به خانه می رسد بازتابی از هویت و مرام این برند است که در 17 سال گذشته در صدد پیاده سازی آن بوده است. دیجی کالا در این سال ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه کوشش نموده تا در هر جنبه از کسب وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می نشیند نمایان می نماید، همان لبخندی که همواره در لوگوی دیجی کالا نیز حضور داشته است.

با دیجی کالا لبخند به خانه می رسد

لبخند به خانه می رسد با توجه به جان و جوهره برند دیجی کالا و تغییرات تازه در استراتژی های آن انتخاب شده است. شعار دیجی کالا پیش از این آنالیز، انتخاب و خرید آنلاین بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می گذارد، هویت و داستان برند را به سادگی برای او روایت می نماید. به نظر می رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار شروع شده، باید منتظر تغییرات گسترده تری در استراتژی های ارتباطی دیجی کالا باشیم.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 17 اسفند 1402 بروزرسانی: 17 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 3968

به "با دیجی کالا لبخند به خانه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دیجی کالا لبخند به خانه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید