بلواورجین و اسپیس اکس در بین برندگان ناسا

به گزارش تور آسیایی ارزان، ناسا خبر از اعطای بیش از 40 میلیون دلار قرارداد به 14 شرکت از جمله بلواورجین و اسپیس اکس را برای توسعه فناوری هایی که می توانند از برنامه های اکتشاف طولانی مدت ناسا پشتیبانی کنند، داد.

بلواورجین و اسپیس اکس در بین برندگان ناسا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ناسا خبر از اعطای بیش از 40 میلیون دلار قرارداد به 14 شرکت از جمله Blue Origin و SpaceX را برای توسعه فناوری هایی که می توانند از برنامه های اکتشاف طولانی مدت ناسا پشتیبانی کنند، داد.

جیم رئوتر ، مدیر وابسته ناسا برای فناوری فضایی ، در بیانیه ای با اعلام این خبر گفت: شرکت های منتخب از ناسا در زمینه فناوری های مختلف از تولید پیشرانه گرفته تا هواپیما پشتیبانی می کنند.

اسپیس اکس یک قرارداد 3 میلیون دلاری برای همکاری با مرکز پرواز فضایی مارشال ناسا در نمونه های اولیه کوپل برای سوخت گیری در فضا دریافت کرد؛ بلواورجین هم 10 میلیون دلار دریافت کرد.

گفتنی است ناسا تصمیم دارد در عصر جدید سفرهای فضایی، یک همکاری خصوصی-دولتی بین شرکت ها ایجاد کند و با استفاده از فناوری های شرکت هایی مانند اسپیساکس، در مدت زمان کوتاه تری به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 407

به "بلواورجین و اسپیس اکس در بین برندگان ناسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلواورجین و اسپیس اکس در بین برندگان ناسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید