تجلیل از کارمندان نمونه اداره محیط زیست شادگان

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس اداره محیط زیست شادگان گفت: از کارمندان نمونه اداره محیط زیست این شهرستان به مناسبت هفته دولت تجلیل شد.

تجلیل از کارمندان نمونه اداره محیط زیست شادگان

به گزارش از ، رحیم مجدمی رئیس اداره محیط زیست شادگان گفت: مراسم کارمند نمونه ادارات این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان ادارات در سالن فرهنگ سرای ملا فاضل سکرانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار گردید.

او با بیان اینکه در این مراسم از میثم عباسیان و طالب مخیمر به عنوان کارمندان نمونه اداره محیط زیست شادگان تجلیل و از سوی فرماندار لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد، اضافه نمود: پیشرفت کشور در گروی وجود سرمایه های انسانی کارآمد است و موفقیت به دست آمده در حوزه محیط زیست این شهرستان مرهون کوشش همه کارکنان این اداره است.

مجدمی گفت: در حوزه آموزش و جلب مشارکت های مردمی همکاری و تعامل مناسبی با سمن های شهرستان به منظور اجرای برنامه های متنوع زیست محیطی و ایجاد حساسیت های لازم در بین آحاد جامعه انجام شده استف ضمن اینکه واحد پایش صنایع، این اداره با کوشش و پیگیری های انجام شده در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح تصفیه خانه سیستم فاضلاب بیمارستان شهید معرفی زاده بودیم.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1211

به "تجلیل از کارمندان نمونه اداره محیط زیست شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از کارمندان نمونه اداره محیط زیست شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید