تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی صورت می پذیرد.

تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی

جواد موسوی در جلسه با بازرسان دفاتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بازرس تشکلهای گردشگری در خط مقدم نظارت بر ارائه خدمات قرار دارند و بازرسی ها در مرحله اول به وسیله آنها انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: در صورتی که بازدیدهای نظارتی و پیگیری های بازرسان تشکل های حرفه ای نتیجه نداد، در مرحله بعد از دیگر از ابزارهای قانونی نظارتی استفاده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی توضیح داد: بازرسان محورها و مطالب اعلام شده را به دقت آنالیز و گزارش های بازرسی را برای اقدامات بعدی ارائه نمایند.

موسوی با اشاره به اینکه رضایتمندی زائران در اولویت برنامه ها واقع شده است، تاکید نمود: با توجه به اینکه بیشتر زائران در اطراف حرم مطهر رضوی حضور دارند، بازرسی تمامی دفاتر و شرکتهای فعال در این محدوده قبل از شروع سفرهای نوروزی بازرسی و اقدامات لازم در مورد این دفاتر و شرکتها انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بر ضرورت رعایت شئونات در دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری تاکید نمود و گفت: رعایت شأن شهر امام رضا (ع) و تکریم زائران باید مورد توجه ویژه بازرسان قرار گیرد و در ارزیابی بازرسان لحاظ گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سفرهای نوروزی خانواده محور بوده و بیشتر زائران با خودروهای شخصی به مشهد سفر می نمایند، استفاده از ظرفیت های گردشگری مسیرهای منتهی به مشهد در دستور کار واقع شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2212

به "تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید