کوشش برای بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه 15

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرگزاری خبرنگاران-معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 از پیگیری دغدغه شهروندان در بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا(ع) پس از 4 سال بلاتکلیفی و به منظور برطرف تصادفات جرحی و فوتی این محور اطلاع داد.

کوشش برای بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه 15

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده گفت: در راستای افزایش ایمنی معابر بزرگراهی، جلسات و بازدیدهای میدانی متعددی برای تامین روشنایی معابر بزرگراهی با مشارکت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، و شرکت توزیع برق استان تهران برگزار گردید.

او به بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا(ع) پس از 4 سال بلاتکلیفی با هدف برطرف تصادفات جرحی و فوتی این محور و شریان ارتباطی اشاره نمود و گفت: بزرگراه امام رضا(ع) به طول 7.5 کیلومتر از سه راه افسریه شروع و به سه راه سیمان منتهی می گردد که روشنایی این بزرگراه به دو بخش شامل حد فاصل سه راه افسریه تا گردنه تنباکویی و حد فاصل گردنه تنباکویی تا سه راه سیمان تقسیم می گردد.

لواف زاده اضافه نمود: در حدفاصل گردنه تنباکویی تا بازار گل امام رضا(ع) 168 پایه چراغ برق به وسیله سازمان فنی و عمران شهرداری تهران نصب شده است که به علت فقدان ترانس برق در خاموشی بود و طی پیگیری های اجرا شده تکمیل ترانس ها در دستور کاری سازمان است و در اسرع وقت پس از تکمیل به اداره برق استان تهران تحویل داده می گردد.

او به تشریح اقدامات اجرا شده در حد فاصل بازار گل تا سه راه سیمان به طول 1500 متر پرداخت و گفت: هر دو جهت کندرو و تندروی معبر فاقد پایه چراغ و ترانس برق است و پس از تصویب نقشه های مورد تائید اداره برق استان تهران، طرح به وسیله سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرا می گردد.

برپایه این گزارش؛ زیرساخت های روشنایی بزرگراه شهید نجفی رستگار نیز شامل تکمیل روشنایی پایه های کوتاه تحویل اداره برق استان تهران شد و بعلاوه برج های نوری که در دستور کار سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران قرار گرفته است، پس از تکمیل به وسیله خود منطقه نگهداشت می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2037

به "کوشش برای بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید