تویوتا راوفور 2022 با چند تغییر می آید

به گزارش تور آسیایی ارزان، شما می دانید پرفروش ترین شاسی بلند آمریکای شمالی که بزرگ ترین بازار خودرو در دنیا هم محسوب می گردد و بعضی معتقدند دومین بازار دنیا است، کدام ماشین است؟ یک هدایت در ایران هم هست و بسیار هم محبوب و پرطرف دار است . اگر به تویوتا راو فور (RAV4) اشاره نموده اید حدس تان درست است. در این مقاله، به آنالیز تغییرات تویوتا راوفور 2022 می پردازیم.

تویوتا راوفور 2022 با چند تغییر می آید

اکنون کارخانه تویوتا اعلام نموده که قرار است تویوتا راوفور 2022 را با کمترین تغییرات راهی بازار کند. ولی این به مفهوم تغییرنکردن راوفور نیست و قرار است بعضی جزئیات تغییر نمایند. بزرگ ترین تغییر اضافه شدن نوعی تازه SE Hybrid است که هدفش جلب نظر مصرف نمایندگان است، همان ها که چیزی اسپرت تر از هیبرید استاندارد اما مقرون به صرفه تر از XSE Hybrid می خواهند.

مشتری هایی که دوست دارند کمی هزینه نمایند می توانند آپشن آب و هوا شامل برف پاک کن های حساس به باران، فرمان چرمی گرم شونده و گرمکن جایگاه های جلو را هم به ماشین خود اضافه نمایند. خریداران بعلاوه می توانند آپشن های دیگری را هم انتخاب نمایند که درِ برقی صندوق عقب که حتماً دیده اید با حرکت جزئی پا هم باز می گردد، یک مونروف (moonroof) و سیستم اطلاعات تفریح بزرگ تر 9 اینچی را اضافه نمایند.

آگهی های خرید و فروش تویوتا راوفور

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2125

به "تویوتا راوفور 2022 با چند تغییر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا راوفور 2022 با چند تغییر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید