خبرنگاران امار مبتلایان به کرونا در کیش به 3 نفر رسید

به گزارش تور آسیایی ارزان، کیش - خبرنگاران - سخنگوی شورای سلامت کیش از یک مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در جزیره کیش خبر داد و افزود: تا امروز پنجشنبه سه مورد ابتلا به ویروس کرونا در این جزیره ثبت شده است.

خبرنگاران امار مبتلایان به کرونا در کیش به 3 نفر رسید

دکتر محمد رضا رضانیا با ارائه گزارشی که ساعاتی قبل منتشر شد گفت: در مجموع 21 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری و تحت مراقبت قرار گرفته که از این آمار 8 مورد منفی، 3 مورد مثبت و مواردی نیز در انتظار دریافت جواب آزمایش است.

وی افزود: همچنین از مجموعه موارد مشکوک سه نمونه برای تکرار و 5 نمونه جدید بزودی به آزمایشگاه مرجع ارسال می شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش شرایط عمومی دو نفر از مبتلایان به ویروس کرونا را خوب و یک نفر را بدحال ذکر و شرح داد: برخلاف اخبار برخی شبکه های اجتماعی هیچگونه فوتی ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در کیش نداشته ایم.

رضانیا در ادامه، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، شورای سلامت و رسانه ملی را منابع رسمی انتشار اخبار مربوط به شیوع کرونا در این جزیره دانست و از مردم خواست که به اخبار متفرقه و غیر رسمی در این خصوص اعتنا نکنند.

وی همگان را به رعایت بهداشت فردی فراخواند و افزود: مسئولان و دست اندرکاران منطقه آزاد کیش تدایبر گسترده ای را برای مقابله با ویروس کرونا به اجرا گذاشته اند و گذر از این شرایط نیازمند توجه و همکاری تمامی مردم و رعایت نکات بهداشتی است.

سخنگوی شورای سلامت در ادامه مهمترین راه چاره موثر در مقابله با ویروس کرونا را ماندن در خانه ذکر کرد و از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

طبق گزارشهای قبلی شش بیمار مشکوک به کرونا در جزیره کیش گزارش شده بود که از این تعداد دو مورد مثبت بوده است، یکی از این دو در سفر به مناطق آلوده و دیگری در جزیره کیش به این ویروس مبتلا شده است.

عملیات مقابله با ویروس کرونا در کیش که ار شنبه هفته گذشته با توقف، برنامه های جمعی ممنوعیت ورود خودرو به این جزیره و تعطیلی مراکز آموزشی، کنسرت ها آغاز شد، با عملیات گسترده ضد عفونی محیط شهری و تمدید فرایند تعطیلی این مراکز تشدید شده است.

به گفته مسئولان ذیربط طرح ایمن سازی محیط شهری کیش به صورت متناوب تا پایان دوره شیوع بیماری کرونا در کشور، با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهفرایندان و گردشگران در این جزیره ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 854

به "خبرنگاران امار مبتلایان به کرونا در کیش به 3 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امار مبتلایان به کرونا در کیش به 3 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید