خرید مقرون به صرفه ترین تور ارمنستان در لحظه آخر

به گزارش تور آسیایی ارزان، ارمنستان کشور همسایه ایران است و بدلیل نزدیکی به ایران فرهنگ مردم آن بسیار به مردم ایران نزدیک است. ارمنستان مقصد مقرون به صرفه قیمتی است که می توانید با هزینه ای به صرفه و کم به آن سفر کنید. کشور ارمنستان کشوری اروپایی محسوب می گردد که برای کسانی که می خواهند با هزینه ای کم به یک کشور اروپایی سفر نمایند بسیار مناسب است.

خرید مقرون به صرفه ترین تور ارمنستان در لحظه آخر

شما می توانید روی لینک قیمت تور ارمنستان کلیک کنید و قیمت تورهای ارمنستان را از سایت لحظه آخر که معتبر ترین آژانس ارائه دهنده انواع تورهای گردشگری است مشاهده کنید.

فاصله زمینی تهران تا ارمنستان چقدر است؟

سفر به ارمنستان هم به صورت هوایی انجام می گردد و هم زمینی. مدت زمان پرواز مستقیم تهران به ایروان 1 ساعت و 35 دقیقه است. اگرچه در این روش سریعا به مقصد می رسید، ولیکن با تور زمینی لحظه آخر می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمتر از تور هوایی، از منظره ها شگفت انگیز راستا هم تماشا کنید و سفری لذتبخش و خاطره انگیز را برای خود ثبت کنید.

فاصله تهران تا ایروان با ماشین چقدر است؟

اگر قصد استفاده از تور گردشگری به مقصد ارمنستان را دارید باید بدانید که برای سفر زمینی از تهران تا ایروان 600 کیلومتر فاصله است و پس از رسیدن به تبریز باید به سمت جلفا بروید. پس از رسیدن به جلفا با طی 130 کیلومتر و با گذراندن 60 کیلومتر دیگر به شهر سیه رود می رسید و از اینجا تا مرز نوردوز فاصله دارید. نوردوز تا تهران 810 کیلومتر فاصله دارد.

آیا برای سفر به ارمنستان ویزا ضروری است؟

برای سفر به ارمنستان نیازی به داشتن ویزا ندارید اما اگر قصد ماندن بیشتر از 3 ماه در ارمنستان دارید باید بنابر نیازتان ویزا تهیه کنید. انواع ویزاهایی که برای رفتن به ارمنستان می توانید بگیرید ویزاهای توریستی، تحصیلی، تزانزیت، دیپلماتیک، دولتی و ویزای کاری است.

مقرون به صرفه ترین تور ارمنستان را از سایت لحظه آخر خریداری کنید!

تورهای زمینی ارمنستان نسبت به تورهای هوایی آن 5 میلیون تومان مقرون به صرفه تر است و اگر شما نمی خواهید که هزینه زیادی را بابت سفرتان بپردازید میتوانید از تورهای زمینی ارمنستان بهره ببرید.

منبع: اتاق
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2142

به "خرید مقرون به صرفه ترین تور ارمنستان در لحظه آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مقرون به صرفه ترین تور ارمنستان در لحظه آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید