خیابان بنف قلب شهر زیبا در کانادا

به گزارش تور آسیایی ارزان، خیابان Banff , آلبرتا , کانادا Banff شهری است که مستقیما در پارک ملی واقع‌شده و توسط یک منظره کوهستانی احاطه شده‌است . این شهر یک جاذبه توریستی محبوب است که تعداد زیادی از اماکن و فعالیت‌های زیبا را فراهم می‌کند که شامل صعود , اسکی , دوچرخه‌سواری و بیشتر می‌شود .

خیابان بنف قلب شهر زیبا در کانادا

در همین حال , خیابان Banff در قلب شهر است . بسیاری از رستوران‌ها , رستوران‌ها , فروشگاه‌ها , و موزه‌ها را در بر می‌گیرد . خیابان اصلی ویژگی‌های معماری تاریخی است که برای اکتشاف جالب است . و البته , این دیدگاه‌ها بی‌عیب و نقص هستند و یک فضای بسیار رمانتیک ایجاد می‌کنند .
بیشتر مغازه‌ها بعد از ساعت 9 صبح باز می‌شوند و شلوغ‌ترین زمان در اینجا بعد از ظهر است . اگر می‌خواهید از قدم زدن در خیابان لذت ببرید , باید آن را در زمان ناهار انجام دهید .
چرا به آنجا می‌روی ? فعالیت‌های مختلف در سراسر سال ; یک خیابان زیبا در مرکز شهر .
کی به آنجا بروی ? این یک مقصد محبوب در تمام طول سال است . هر دو تابستان و زمستان ملایم و زیبا هستند . شما می‌توانید سفر خود را برای ماه دسامبر زمانی که شهر برای کریسمس تزیین شده‌است برنامه‌ریزی کنید .
چطور به آنجا برسیم ? Banff در مسیر بزرگراه ترنس - کانادا قرار دارد . همچنین می‌توانید با اتوبوس از شهرهای مختلف به آنجا بروید : در 126 کیلومتر ( 78 مایل ) از کالگری و 58 کیلومتری ( 36 مایل ) دریاچه لوییس قرار دارد .

انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 16

به "خیابان بنف قلب شهر زیبا در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان بنف قلب شهر زیبا در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید