ویزای کانادا: دعوت از 699 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین پذیرش انتاریو

به گزارش تور آسیایی ارزان، جدیدترین خبرها از ایبن حکایت دارند که برنامه مهاجرت استانی انتاریو طی پذیرشی که در تاریخ 3 ژوئن برگزار نموده از متقاضیان واجد شرایط اکسپرس انتری دعوت نموده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان انتاریو ارائه نمایند. این متقاضیان در 9 دسته شغلی سابقه کار داشته اند.

ویزای کانادا: دعوت از 699 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین پذیرش انتاریو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

لازم به ذکر است طی این پذیرش برنامه مهاجرت استانی انتاریو متقاضیانی را دعوت نموده است که واجد شرایط جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی اکسپرس انتری بوده اند. شغل متقاضیان منتخب در این پذیرش به توضیح زیر بوده است:

  • مدیران اقتصادی (NOC 0111)
  • سایر مدیران خدمات اداری (0114)
  • مدیران روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات (0124)
  • حسابرسان و حسابداران (NOC 1111)
  • سایر ماموران اقتصادی (NOC 1114)
  • مشاغل حرفه ای در مشاوره مدیریت کسب و کار (NOC 1122)
  • پرستاران رسمی و دوره دیده/ پرستاران بخش روانپزشکی (NOC 3012)
  • سایر شاغلان اصلی در بخش سلامت (NOC 3124)
  • متخصصان علوم تغذیه (NOC 3132)

متقاضیان اکسپرس انتری که در کانادا حد اقل یک سال سابقه کار داشته اند می بایست در سیستم جامع رتبه بندی امتیازی بین 358 تا 439 داشته باشند تا برای دریافت دعوتنامه از طرف استان انتاریو واجد شرایط محسوب شوند. مجموعا 167 دعوتنامه یا NOI برای متقاضیانی که در کانادا سابقه کار داشته اند ارسال شده است.

بیشتر دعوتنامه ها به متقاضیانی داده شده که در خارج از کانادا سابقه کار داشته اند. مجموعا 532 دعوتنامه برای متقاضیانی صادر شد که سابقه کار بین المللی داشته اند. این دسته از متقاضیان باید امتیازی بین 471 تا 500 می داشتند. از جمله شرایط دریافت دعوتنامه داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس انتری فدرال است.

لازم به ذکر است اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

انتاریو اجازه دارد طی امسال میلادی 7600 متقاضی اصلی را انتخاب کند؛ این تعداد شامل 250 متقاضی شاغل در مشاغل نیمه ماهر دارای سطح مهارتی C در سیستم دسته بندی ملی مشاغل کاناداست. در سال 2019 بیش از نیمی از منتخبین استانی (7391) را متقاضیان اکسپرس انتری تشکیل می دادند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1819

به "ویزای کانادا: دعوت از 699 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین پذیرش انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: دعوت از 699 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین پذیرش انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید