شکست تیم ملی هندبال مقابل قطر چند ملیتی ، باز هم زور ایران نرسید

به گزارش تور آسیایی ارزان، تیم ملی هندبال ایران با وجود شکست سنگین مقابل قطر توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد گردد اما این شکست سنگین نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

شکست تیم ملی هندبال مقابل قطر چند ملیتی ، باز هم زور ایران نرسید

به گزارش خبرنگاران / تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه و البته دشوار ترین آن در مرحله گروهی در بازی های آسیایی مقابل تیم چند ملیتی قطر مغلوب شد.

تیم ملی هندبال ایران بعد از کسب یک پیروزی درخشان مقابل مالزی، در دومین رقابت خود به مصاف قطر مدعی که دارای چند بازیکن از کشورهای مختلف است، رفت و در نهایت شکست سنگین 35 بر 20 را پذیرا شد. با وجود این شکست سنگین تیم ملی هندبال ایران به عنوان تیم دوم گروهش راهی مرحله بعد شد. بازی ایران و قطر حکم سرگروهی را داشت و نتیجه آن برای هر دو تیم مهم و حیاتی بود که البته قطر از قدرتش استفاده کرد و توانست برنده این مسابقه مهم باشد. راهنمایی تیم ایران در این دوره از بازی ها بر عهده زوران کاستاراتویچ است که در این مسابقه نتوانست تیمش را خوب راهنمایی کند. تیم ملی ایران در مسابقه قبلی خود مقابل قطر عملکرد بهتری داشت. البته شکست مقابل قطر چند ملیتی کامل قابل پیش بینی بود اما شکست با 15 گل اختلاف نشان از عملکرد ضعیف تیم ملی هندبال دارد.

تیم ملی هندبال در این دوره تعدادی از لژیونرهایش را ندارد. برادران استکی تیم را همراهی نکردند و شاید نکته مهمتر درباره تیم ایران این باشد که بسیار دیر سرمربی تیم ملی انتخاب شد و شاید همین نکته در کسب این نتیجه اثر گذار باشد.

در این مسابقه سرمربی ایران، علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، میلاد مسائلی، شاهو نصرتی، مهدی بیجاری، مهرداد صمصامی و افشین صادقی را در ترکیب اولیه به میدان فرستاد که در نیمه اول تیم ایران 18 بر 6 مغلوب حریف خود شد. در نیمه اول این مسابقه سرمربی ایران اعتراض های زیادی را نسبت قضاوت داوران کره ای داشت اما اعتراض های او در نهایت به جائی نرسید.

حریف بعدی تیم ایران در دور بعد این مسابقات تیم ملی هندبال بحرین است. هندبالیست ها کشورمان روز دوشنبه ساعت 14 به وقت محلی باید به مصاف بحرین بروند.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 24

به "شکست تیم ملی هندبال مقابل قطر چند ملیتی ، باز هم زور ایران نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم ملی هندبال مقابل قطر چند ملیتی ، باز هم زور ایران نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید