مجلس در کنار دولت می ایستد که بتواند بر مسائل مالی فائق آید

به گزارش تور آسیایی ارزان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجاهدت در عرصه علمی، یاری به حل مسائل مالی است و کوشش ما درون دانشگاه ها می تواند برای حل مسائل کشور یاری کند.

مجلس در کنار دولت می ایستد که بتواند بر مسائل مالی فائق آید

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی در آیین تجلیل از معماران در روز معمار در دانشگاه فنی و حرفه ای کرمان با بیان اینکه دانشگاه های ما در حوزه های فنی به خوبی ورود نموده اند و ظرفیتی برای استان ایجاد شده که از توانمندی آنها استفاده کنیم ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل نقشی که در حوزه اجرا دارند نقش ویژه ای را می تواند ایفا نمایند و انتظار هم است از این ظرفیت ها بهره گیری گردد.

پورابراهیمی به حوزه مباحث مالی کشور پرداخت و گفت: تمام کوشش دشمن این است که ما را با مشکل روبرو کند، در حوزه مالی شرایطی ایجاد کردند که عملیات اجرایی در کشور ما متوقف گردد و مباحث کلان ما با مشکل روبرو گردد.

رییس کمیسیون مالی مجلس از اقدامات اخیر مجلس برای روبروه با اقدامات اخیر امریکا یاد کرد و اعلام کرد: ادبیات قلدرمابانه آمریکا علی رغم ایجاد فضای روانی در جهان، مورد نفرت کشورها قرار گرفته است.

وی مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی در برابر استکبار را نام برد و اظهار داشت: آمریکا در بحث تحریم اشتباه کردند و فکر می نمایند می توانند ما را متوقف نمایند.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه ما در مقطع خاصی قرار داریم امروز مجاهدت در عرصه علمی، یاری به حل مسائل مالی است و کوشش ما درون دانشگاه ها می تواند برای حل مسائل کشور یاری کند، اعلام کرد: جمهوری اسلامی از اقتدار مالی درونی برخوردار است، البته ادبیات دولت هم باید در شرایط کنونی و برابر با جنگ مالی انطباق پیدا کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی رویکرد و حمایت خود را اعلام نموده و در کنار دولت می ایستد که بتواند بر مسائل مالی فائق آید .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 115

به "مجلس در کنار دولت می ایستد که بتواند بر مسائل مالی فائق آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس در کنار دولت می ایستد که بتواند بر مسائل مالی فائق آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید