معرفی هتل نووتل مونترال ، 4 ستاره

به گزارش تور آسیایی ارزان، هتل نووتل مونترال | Montreal Novotel Hotel

این هتل که واقع در مرکز شهر مونترال دارای 227 اتاق در9 طبقه است، در 290 متری از مرکز بل واقع شده است و از امکانات اقامتی و غذاخوری معاصر برخوردار است. 2 دقیقه پیاده روی از خیابان سنت کاترین فاصله دارد که شامل مغازه ها، کافی نت ها و رستوران ها است. مونترال قدیم در فاصله 16 دقیقه است و دانشگاه Concordia در 600 متری هتل نووتل مونترال Montreal Novotel Hotel واقع است. مهمانان می توانند غذاهای لذیذ را در رستوران هتل پیدا نمایند، همچنین یک بوفه روزانه با شیرینی تازه و نوشیدنی ارائه می دهد و منوهای ناهار و شام شامل غذاهای محلی است. مرکز نووتل مونترال در 2 دقیقه پیادهروی از خیابان سنت کاترین است که شامل مغازه ها، کافی نت ها و رستوران ها است. Old Montreal در فاصله 16 دقیقه است و دانشگاه Concordia 600 متری از هتل است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل نووتل مونترالرا با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل نووتل مونترال ، 4 ستاره

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل نووتل مونترال

این هتل 4 ستاره دارای امکانات برگزاری رویدادها در فضایی به مساحت 18 متر مربع است و همچنین دارای 8 اتاق جلسه نیز می باشد. علاوه بر این مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر، دسترسی به روزنامه ها در لابی و شامل بعضی از اتاق های غیر سیگاری می باشد. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. خدمات تور و بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل نووتل مونترال

این اقامتگاه دارای مرکز تناسب اندام می باشد و سایر خدمات و امکانات تفریحی هتل در کنار امکانات تناسب اندام شامل مبلمان فضای باز است که می توتنید لحظات بسیار خوشی را به همراه یک نوشیدنی داشته باشید.

رستوران هتل

رستوران LO : فست فود فرانسوی شیک، این رستوران صبحانه بوفه ای را تهیه می نماید که شامل انواع اقلام گرم و سرد، شیرینی تازه و قهوه و آب می باشد. ناهار و شام نیز در این رستوران ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای سیستم گرمایش، روزنامه رایگان، ملافه های ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ماکروویو و تلفن می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ سوپریور:این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ اکسکیوتیو:این اتاق ها 34 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دبل سوپریور:این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دبل سوپریور با 2 تخت دو نفره:این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • موزه هنرهای معاصر: این موزه تا شما تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 19 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 10 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 500 متر فاصله دارد. با تاکسی 3 دقیقه، با اتوبوس 7 دقیقه و پیاده 7 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 900 متر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 4 دقیقه ای، با اتوبوس 13 دقیقه ای و با پیاده 16 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 4 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، 10 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 19 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 4 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای و پیاده 34 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین 22 تا 23 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 4 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 5 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 18 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • موزه گریوین مونترال:800 متر با این هتل مونترال فاصله دارد که با اتوبوس 10 دقیقه ای و با تاکسی 5 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 4 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 19 دقیقه ای و با اتوبوس یک ساعت بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل نووتل مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، QC H3G 1Z1، مونترال، خیابان کوه 1180

1180 Mountain St, Montreal, QC H3G 1Z1, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 188

به "معرفی هتل نووتل مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل نووتل مونترال ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل نووتل مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید