موتورولا لیست گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می کنند بیان نمود

به گزارش تور آسیایی ارزان، با عرضه رسمی اندروید 13 حالا موتورولا رسما اعلام کرده چه گوشی هایی از این شرکت قرار است این آپدیت را دریافت کنند.

موتورولا لیست گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می کنند بیان نمود

اندروید 13 اوایل این هفته به صورت رسمی برای گوشی های پیکسل گوگل عرضه شد. اگرچه این آپدیت به گوشی های خود گوگل کلی ویژگی مثبت و جالب اضافه کرده ولی برای شرکت های شخص ثالثی که رابط کاربری بسیار غنی و خوبی دارند، آپدیت اندروید 13 بیشتر یک آپدیت معمولی به شمار میرود. البته در این مطلب خیلی قصد نداریم روی این موضوع مانور دهیم بلکه می خواهیم به برنامه آپدیت شرکتی بپردازیم که اخیرا اعلام کرده چه گوشی هایی از آن، اندروید 13 را رسما دریافت می کنند.

موتورولا یکی از شرکت هایی است که در زمینه آپدیت نرم افزاری، اصلا عملکرد خوبی ندارد. غالب محصولات این شرکت یک یا خیلی سخاوت از شرکت ببینیم، دو سال سیستم عامل نو را دریافت می کنند که برای رقابت در بازاری که بهترین شرکت در این زمینه به مدت 4 سال گوشی هایش را آپدیت می کند اصلا مناسب نیست (بهترین شرکت اندرویدی). پیش تر هم در مطلبی جداگانه به این موضوع پرداخته بودیم که سیاست شرکت های اندرویدی در آپدیت گوشی هایشان چگونه است که می توانید آن را مطالعه کنید چون از آن تاریخ به بعد چیز خاصی هم در این زمینه تغییر نکرده است.

در حالی که شرکت ها آماده می شوند تا آپدیت اندروید 13 را برای گوشی های خود منتشر کنند، موتورولا به تازگی لیست گوشی هایی که می توانند این آپدیت را دریافت کنند منتشر کرد. البته اعلام نام گوشی های واجد شرایط لزوما به این معنا نیست که موتورولا زودتر از سایر شرکت ها قصد دارد گوشی های خود را آپدیت کند. صرفا فقط نام آن ها را زودتر اعلام کرده تا کاربران از شرایط گوشی های خود آگاه شوند. طبق اطلاعاتی که از صفحه پشتیبانی نرم افزاری موتورولا بدست آمده، ظاهرا گوشی های زیر، قادر خواهند بود آپدیت نو را دریافت کنند.

  • موتورولا اج 2022
  • موتورولا اج پلاس 2022
  • موتورولا اج 30
  • موتورولا اج 30 پرو
  • موتورولا موتو G استایلوس 5G 2022
  • موتورولا موتو G 5G 2022
  • موتورولا موتو G82 5G
  • موتورولا موتو G62 5G
  • موتورولا موتو G42
  • موتورولا موتو G32

در این لحظه متأسفانه اطلاعاتی پیرامون این قضیه که چه زمانی باید شاهد عرضه رسمی اندروید 13 برای گوشی های موتورولا باشیم در اختیار نداریم اما این اتفاق قطعا به این زودی ها رخ نخواهد داد. نخستین شرکتی که این آپدیت را برای گوشی هایش منتشر می کند معمولا سامسونگ است. حال باید دید امسال برنامه چطور پیش خواهد رفت.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2143

به "موتورولا لیست گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می کنند بیان نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا لیست گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می کنند بیان نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید