پس از 47 روز، رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت

به گزارش تور آسیایی ارزان، با انتشار تازه ترین نقشه کرونایی ایران، پس از 47 روز رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت و شهرستان اردکان از استان یزد نخستین شهری است که پس از انتشار سویه امیکرون در شرایط قرمز کرونا نهاده شد.

پس از 47 روز، رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت

به گزارش ایرنا، در تازه ترین رنگ بندی کرونایی کشور که اپلیکیشن ماسک گفت از امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه، 1 شهرستان قرمز، 8 شهرستان نارنجی، 114 شهرستان زرد و 325 شهرستان در شرایط آبی قرار دارند.

با شروع خیز ششم کرونا و در پی افزایش سریع موارد ابتلا، از این پس تا اطمینان از پایدار شدن شرایط رنگ بندی کرونایی کشور در فواصل کوتاه تری منتشر خواهد شد.

شهرستان اردکان از استان یزد نخستین شهری است که پس از انتشار سویه امیکرون در شرایط قرمز کرونا نهاده شد. از 20 آذر سال جاری یعنی طی 47 روز گذشته، هیچ شهری در شرایط قرمز نبود.

علاوه بر آن، شهرستان های کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، تربت حیدریه (خراسان رضوی)، بستک (هرمزگان)، ابرکوه، خاتم، مهریز، میبد (یزد) در شرایط نارنجی نهاده شدند.

بعلاوه در حال حاضر 114 شهرستان در شرایط زرد کرونا هستند. تبریز، ارومیه، اصفهان، کرج، بوشهر، تهران، بیرجند، مشهد، زنجان، سمنان، شیراز، قم، کرمان، رشت، خرم آباد، ساری، اراک، بندرعباس و یزد مراکز استان هایی هستند که از شرایط آبی خارج و در شرایط زرد نهاده شده اند.

با تصمیم ستاد ملی کرونا، شاخص های رنگ بندی کماکان صرفا بر مبنای آمار بستری هستند و تغییر جدیدی نداشته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2010

به "پس از 47 روز، رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از 47 روز، رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید