کف شکنی چاه های پارسیان برای تامین آب مورد احتیاج شهروندان

به گزارش تور آسیایی ارزان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، افت فشار و قطعی های آب شهر پارسیان و شهر دشتی را ناشی از خشک شدن دو حلقه چاه تامین آب این شهرستان مطرح کرد.

کف شکنی چاه های پارسیان برای تامین آب مورد احتیاج شهروندان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، افت فشار و قطعی های آب شهر پارسیان و شهر دشتی را ناشی از خشک شدن دو حلقه چاه تامین آب این شهرستان مطرح نمود.

امین قصمی با بیان اینکه هدف گذاری برای پایداری آب پارسیان، دشتی، کوشکنار و روستاهای جهت صورت گرفته است، اضافه نمود: تا زمان بهره برداری از آب شیرین کن و تکمیل خط انتقال، با کف شکنی چاه های خشک شده، آب مورد احتیاج مشترکین را تامین می کنیم.

وی اضافه نمود: کم بارشی و خشک شدن چاه ها باعث قطعی و افت فشار آب در بعضی مناطق استان هرمزگان شده است که ما بر حسب وظیفه کوشش می کنیم تا مسائل آب را به حداقل ممکن برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، در این راستا یک حلقه چاه در دشتی کف شکنی شد و عملیات کف شکنی چاه شماره پنج پارسیان نیز شروع شده است که باعث بهبود شرایط آب پارسیان، دشتی و روستاهای تحت پوشش خواهد شد.

قصمی ضمن تاکید بر مصرف بهینه آب در این شهر، از شهروندان خواست تا با صرفه جویی در مصرف آب، زمینه تامین آب مورد احتیاج شهروندان فراهم گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1637

به "کف شکنی چاه های پارسیان برای تامین آب مورد احتیاج شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کف شکنی چاه های پارسیان برای تامین آب مورد احتیاج شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید