گردشگران جایگاه های خالی قطار گرگان به اینچه برون را پر می نمایند

به گزارش تور آسیایی ارزان، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان، درباره راه اندازی قطار گرگان به اینچه برون به خبرنگاران گفت: چندماه قبل قطار گردشگری گرگان به اینچه برون توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد اما چون کار منسجمی وجود نداشت که گردشگر در این جهت تردد کند، با رکود روبرو شد. با تفاهمی که با راه آهن استان گلستان و دفاتر خدمات مسافرتی داشته ایم، قرار بر این شد که تورهای گردشگری برای استفاده قطار گرگان-اینچه برون راه اندازی گردد.

گردشگران جایگاه های خالی قطار گرگان به اینچه برون را پر می نمایند

با تورهای عمان پاییز 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

وی ادامه داد: این تورها اکنون فعال شده و برای استفاده گردشگران بازارچه ها و مراکز خرید صنایع دستی و سوغات را نیز در اینچه برون راه اندازی نموده ایم بنابراین تورهای گردشگری در اینچه برون به مراکز خرید صنایع دستی ختم می گردد. همچنین در این جهت گردشگران می توانند از دیوار تاریخی و دفاعی گرگان را نیز ببینند.

کریمی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی تورهای گردشگری برای این جهت را از الان برگزار می نمایند تا این جهت به صورت دائم مسافر داشته باشد در عین حال گردشگران به صورت آزادانه نیز می توانند بلیت قطار را به قیمت دو هزار تومان خریداری نموده و از این جهت تردد نمایند.

کریمی با بیان اینکه جهت قطار گرگان به اینچه برون یک ساعته است اضافه نمود: این قطار جدا از قطار تهران به گرگان است بنابراین گردشگرانی که از تهران به گرگان می رسند باید برای رفتن به اینچه برون سوار بر قطار گرگان-اینچه برون که متعلق به شرکت رجاست شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 748

به "گردشگران جایگاه های خالی قطار گرگان به اینچه برون را پر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران جایگاه های خالی قطار گرگان به اینچه برون را پر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید