تور افریقای جنوبی: 10 نکته ای که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید

به گزارش تور آسیایی ارزان، با مطالعه این مطلب برای سفر خود به افریقا آماده می شوید و از اتفاقات نامطلوبی که ممکن است در این سفر برایتان پیش آید آگاه خواهید شد. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا تمام نکات ضروری برای سفر به آفریقا را بریتان فهرست کنیم.

تور افریقای جنوبی: 10 نکته ای که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید نگران نباشید

مردم منطقه ها مختلف آفریقا به 11 زبان متفاوت صحبت می نمایند، که یکی از این زبان ها انگلیسی است. بیشتر مردم آفریقا زبان انگلیسی را به عنوان زبان دومشان برگزیده اند، به همین علت برقراری ارتباط با آن ها برای جهانگرد ها بسیار آسان است. اگر تصمیم گرفتید که چند کلمه به زبان محلی یاد بگیرید، حتما زبان محلی مقصد خود را چک کنید زیرا همه به هر 11 زبان صحبت نمی نمایند.

آفریقای جنوبی کشور بسیار بزرگی است

أفریقای جنوبی حداقل 2 برابر فرانسه است، پس انتظار نداشته باشید که فقط در یک هفته بتوانید از آن تماشا کنید. قبل از سفر شهر هایی را که قصد تماشا از آن ها را دارید انتخاب کنید و برایی بازدید از آن ها برنامه ریزی کنید. هدف بیشتر جهانگرد ها شهر های بزرگ نظیر کیپ تاون (Cape town)، ژوهانسبورگ (Johannesburg) و دوربان (Durban) است، اما مطمئنا آفریقا خیلی بیشتر از تنها این 3 شهر زیبا برای ارائه کردن دارد.

شهر های بزرگ شباهت بسیاری به کشورهای غربی دارند

خیلی از تورست ها بعد از رسیدن به آفریقای جنوبی از شباهت زیاد آن با کشورهای غربی تعجب می نمایند. مغازه ها و رستوران ها به سادگی با استانداردهای جهان رقابت می نمایند، پس اگر وسیله ای را فراموش نموده بودید به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

آفریقای جنوبی مقصد بسیار خوبی برای سفر با بودجه کم است

واحد پول آفریقای جنوبی راند (Rand) است. در این کشور در مقایسه با کشورهای غربی همه چیز از موادخوراکی گرفته تا پوشاک با قیمت خوبی ارائه می گردد. هزینه سکونت در این کشور، چه انتخاب شما هتل باشد، مهمان خانه یا آپارتمان اجاره ای ارزان خواهد بود.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1899

به "تور افریقای جنوبی: 10 نکته ای که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: 10 نکته ای که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید