آلگری: نمی دانم مربی خوبی برای ایتالیا خواهم بود یا خیر

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: سرمربی سابق میلان گفت: نمی دانم آیا خصوصیات مورد احتیاج برای راهنمایی ایتالیا را دارم یا خیر.

آلگری: نمی دانم مربی خوبی برای ایتالیا خواهم بود یا خیر

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پس از استعفای چزاره پراندلی از سمت سرمربیگری تیم ملی ایتالیا مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور که رئیس هم ندارد به تکاپو افتاده اند تا از وجود مربی جدید برای راهنمایی آتزوری استفاده نمایند و در این بین نام ماسیمیلیانو آلگری، مربی سابق میلان در فهرست مربیان منتخب این فدراسیون دیده می گردد.

در این شرایط بسیاری از رسانه های ایتالیایی خبر از حضور مربی خارجی در رأس کادر فنی تیم ملی این کشور داده اند اما آلگری با این کار مخالف است.

آلگری در این خصوص گفت: نمی دانم مربی که باید راهنمایی ایتالیا را برعهده بگیرد چه ویژگی هایی باید داشته باشد اما کاملاً مطمئنم که اگر بومی باشد خیلی بهتر است تا اینکه یک خارجی برای این کار استخدام گردد.

مربی سابق میلان در ادامه اضافه کرد: نمی دانم آیا من خصوصیات مورد احتیاج برای راهنمایی ایتالیا را دارم یا خیر. هنوز هیچ چیزی تعیین نیست. باید اعلام کنم بهتر از من هم در میان مربیان ایتالیایی وجود دارد که بتواند به همراه آتزوری به نتایج خوبی دست پیدا کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 374

به "آلگری: نمی دانم مربی خوبی برای ایتالیا خواهم بود یا خیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: نمی دانم مربی خوبی برای ایتالیا خواهم بود یا خیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید