تور ارزان ایتالیا: زلاتان دومین بازی اروپایی میلان را هم از دست داد

به گزارش تور آسیایی ارزان، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان نمی تواند روسونری را در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

تور ارزان ایتالیا: زلاتان دومین بازی اروپایی میلان را هم از دست داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت زلاتان ابراهیموویچ نمی تواند میلان را در بازی سه شنبه شب مقابل اتلتیکومادرید در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

ستاره سوئدی مدتی است که مراحل ریکاوری اش را آغاز نموده اما هنوز آنقدر آماده نشده که بتواند روسونری را در مصاف خانگی با اتلتیکومادرید همراه کند و به این ترتیب انتظار می رود که او پس از وقفه بعدی بازی های باشگاهی برای برگزاری بازی های ملی، به شاگردان استفانو پیولی ملحق گردد.

زلاتان که آغاز فصل را به علت مصدومیت از دست داد، تا الان تنها 30 دقیقه مقابل لاتزیو بازی نموده و یک گل هم زده است. او اما بعد از همان بازی به علت دچار شدن به یک مصدومیت تازه خانه نشین شد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، ایبرای 39 ساله اکنون از ناحیه تاندون آشیل احساس ناراحتی می نماید و قطعاً در بازی فردا شب در سن سیرو حضور نخواهد داشت.

زلاتان که تا انتها فصل جاری با میلان قرارداد دارد در 38 بازی اش برای این تیم از زمان بازگشت به سن سیرو در ماه ژانویه سال 2020 26 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1837

به "تور ارزان ایتالیا: زلاتان دومین بازی اروپایی میلان را هم از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: زلاتان دومین بازی اروپایی میلان را هم از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید