آمادگی تأسیسات گردشگری خوزستان برای پذیرایی از زائران اربعین

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: پیرو بازدیدهای به عمل آمده، همه تأسیسات گردشگری و اماکن اقامتی موجود در جهت زائران حسینی، آمادگی صددرصدی برای پذیرش زوار و استقبال از آن ها رادارند.

آمادگی تأسیسات گردشگری خوزستان برای پذیرایی از زائران اربعین

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، غلام شجاعی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: پیرو جلسات متعددی که در محل استانداری، پایانه های مرزی و اداره کل خوزستان برگزار گردید، طی روزهای گذشته اقداماتی در راستای آمادگی برای استقبال از زوار حسینی انجام شد.

او اعلام کرد: یکی از اقداماتی که به شکل مستقیم در حوزه وظایف و مسئولیت های استان قرار می گیرد، بازدید از همه مجتمع ها، خدمات بین راهی و نظارت ویژه بر آماده سازی نمازخانه های بین راهی است، بر اساس بازدیدهای اجرا شده همه تأسیسات گردشگری در سراسر استان به ویژه تأسیسات موجود در راستا زائران حسینی آمادگی 100 درصدی برای پذیرش و استقبال از زائران رادارند.

شجاعی ادامه داد: ما به عنوان عضو کمیته نظارت و بازرسی عملکرد دستگاه های مختلف طی روزهای آینده به منظور نظارت بر حسن انجام کار و در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه برای بعضی مهمانان و زوار، روانه پایانه های مرزی شلمچه و جذابه خواهیم شد.

او کیفیت خدمت رسانی به زائران حسینی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تمام دستگاه های مسئول با جان و دل در حال خدمات رسانی هستند.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان مطرح کرد: این خدمات جز وظایف ذاتی ماست و در این ایام با حساسیت بیشتری انجام می گردد، خوشبختانه در نظارت های میدانی اخیر، کیفیت خدمات رسانی واحدهای تحت پوشش مطلوب تر شده است.

او اظهار کرد: بخش خصوصی وابسته به تأسیسات گردشگری نیز موکب باشکوهی در مرز شلمچه برپا نموده است که این موکب در حال پذیرائی و خدمت رسانی به زائران است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 439

به "آمادگی تأسیسات گردشگری خوزستان برای پذیرایی از زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی تأسیسات گردشگری خوزستان برای پذیرایی از زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید