ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک پهپاد یمنی شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، شبکه تلویزیون دولتی عربستان بامداد پنج شنبه در گزارشی مدعی شد که ائتلاف سعودی یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای انصارالله یمن را که مملو از مواد منفجره بوده و به سمت شهر جیزان پرتاب شده بود، رهگیری و منهدم نموده است.

ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک پهپاد یمنی شد

این در حالی است که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن نیز شدت یافته است. بر اساس این گزارش، جنگنده های متجاوز سعودی مناطقی در یمن از جمله منطقه منبه واقع در استان صعده را هدف بمباران هوایی قرار دادند. رسانه های یمنی نیز بیان کردند که در جریان حملات مذکور 2 کودک یمنی شهید و 4 غیرنظامی دیگر به شدت زخمی شدند.

حملات سعودی ها به یمن درحالی تشدید شده است که چندی پیش یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام جدیدترین عملیات های استراتژیک نیروهای یمنی علیه اهداف سعودی اطلاع داد. وی بیان کرد که یمنی ها در این عملیات، با 17 پهپاد و 2 موشک بالستیک، عمق خاک سعودی را هدف قرار دادند. سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در عملیات یمنی ها، شرکت نفتی آرامکو در جده از طریق 10 پهپاد از نوع صماد 3 هدف نهاده شد.

یحیی سریع همچنین گفت که در جریان عملیات مذکور پایگاه های نظامی عربستان سعودی در خمیس مشیط و جیزان از طریق 5 پهپاد K2 و 2 موشک بالستیک از نوع بدر 1 هدف نهاده شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1619

به "ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک پهپاد یمنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک پهپاد یمنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید