اختراعاتی که ما را با خود به آینده می برند

به گزارش تور آسیایی ارزان، دانشمندان همواره با اختراعات عجیبشون ما رو شگفت زده میکنن. اختراعاتی که دلمون میخواد همین الان داشته باشیم. خبرنگاران چند نمونه از اختراعات هوشمندانه ای رو معرفی میکنه که هم اکنون هستن یا به زودی به فروشگاه ها میان.

اختراعاتی که ما را با خود به آینده می برند

لامپ میزی شناور

این لامپ بدون سیم روی یک صفحه چوبی که داخل آن آهن ربا جاسازی شده تعبیه شده. لامپ شناور انرژی خیلی کمی مصرف می نماید و به اندازه 22 سال تاریخ مصرف دارد.

ژاکت حرارتی

عناصر حرارتی در قسمت های پشت، روی سینه و روی مچ این ژاکت وجود دارد. درجه دمای آن را می توان تغییر داد.

استریل نماینده سطوح

این دستگاه از اشعه UV برای از بین بردن 99 درصد باکتری ها استفاده می نماید.

موبایل سه طرفه

هر کدام از این 3 صفحه به روش های متفاوتی عمل می نمایند. صفحه کلید در پشت یکی از این صفحات واقع شده است. خیلی ها منتظرند که این محصول هر چه زودتر به بازار عرضه گردد.

هدفون مترجم بدون سیم

به محض این که هدفون را به گوش می زنید آغاز می نماید به ترجمه به زبانی که در تنظیماتش انتخاب نموده اید. پس امروزه با این دستگاه می توانید به آسانی به کشورهای دیگر سفر کنید.

غلتک و اسکیت برد

این دستگاه بر خلاف اسکیت بردهای معمولی به شما اجازه می دهد پاها و چرخش ها را به راحتی کنترل کنید.

شارژر خورشیدی

این پورت ها گوشی شما را با انرژی خورشیدی شارژ می نمایند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به پنجره خانه وصل کنید.

تردمیل آبی

این دستگاه مثل یک وان حمام بزرگ با جسم متحرکی در کف آن است و برای کسانی که می خواهند از صدمه ای که دیده اند ریکاوری شوند مناسب است چون هیچ فشاری به بدن وارد نمی نماید.

موبایل و بلوتوث در یک دستگاه

وقتی این موبایل را از دو طرف کمی فشار دهید از وسط خم شده و تبدیل به هدست بلوتوث می گردد. این پروژه هنوز در مرحله ایده است.

اسکنر مشخص مواد غذایی

این دستگاه برای کسانی که می خواهند مواد تشکیل دهنده غذاهایی که می خورند را بدانند اختراع شده است. این دستگاه غذا را اسکن می نماید و لیستی از مواد تشکیل دهنده به همراه اطلاعاتی درباره آن ها ارائه می دهد.

موبایل انعطاف پذیر

این موبایل را می توان به راحتی در مشت جا کرد و حتی داخل آب در عمق 10 متری انداخت. از کارایی های دیگر این گوشی ردیاب تناسب اندام و ساعت هوشمند است. فراوری نماینده ها قول داده اند که به زودی این دستگاه را بسازند.

ابزار کپی قابل حمل و نقل

با این دستگاه همه جا و روی هر سطحی می توان تصاویر را کپی و پیست کرد.Order Celebrex Prescription Medication Online or Buy Generic Celebrex known as Celecoxib from CanadianPharmacyMeds at the Lowest Price celebrex for sale. Buy Celebrex pain killers from ВЈ0.83 with or without prescription for anti-inflammatory relief from Medical Specialists NHS Pharmacy. Buy Baclofen without a Prescription. Campione is a unique enclave. Before the great october socialist revolution and the early years of soviet power meters buy baclofen online without prescription. Our products are available for collection or delivery.

منبع: بدونیم
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 152

به "اختراعاتی که ما را با خود به آینده می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختراعاتی که ما را با خود به آینده می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید