برترین هتل های ترکیه را بشناسید

به گزارش تور آسیایی ارزان، در جست وجوی برترین هتل ترکیه هستید؟ اول از همه، باید بگوییم که سفری لذت بخش در انتظارتان است. ترکیه به عنوان یکی از قطب های گردشگری دنیا، مقصدی محبوب برای سفر و گشت وگذار است و دیدنی ها و جذابیت های زیادی برای ارائه به مسافران دارد. این کشور زیبا با داشتن رنگ وبوی کشورهای اروپایی، مقصدی است که هرگز از یادتان نخواهد رفت. خبر خوب، این است که به علت محبوبیت ترکیه در میان گردشگران، هتل های بی نظیری در این کشور زیبا وجود دارند که اقامت شما را به یادماندنی تر می نمایند.

برترین هتل های ترکیه را بشناسید

چه به قصد ماه عسل به ترکیه سفر می کنید، چه به منظور سفر مجردی و چه خانوادگی، ترکیه هتل های بسیار خوبی را در اختیارتان می گذارد. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران ، ما قصد داریم چند مورد را به عنوان برترین هتل ترکیه برای هر نوع سفری به شما معرفی کنیم تا هنگام انتخاب محل اقامت در این کشور، یک راهنمای عالی در اختیارتان باشد.

معرفی برترین هتل های ترکیه برای خانواده ها

اگر قصد دارید به صورت خانوادگی به ترکیه سفر کنید، باید بدانید که هتل های درجه یکی برای اقامت های خانوادگی در سرتاسر این کشور زیبا وجود دارند. مسلما انتخاب هتلی که مختص خانواده ها باشد، اقامت شما را در ترکیه آسان تر و خاطره انگیزتر می نماید. در ادامه، قصد داریم چند هتل را به عنوان برترین هتل در ترکیه برای یک سفر خانوادگی به شما معرفی کنیم.

هتل لند آو لجنز کینگدام | Land of Legends Kingdom

هتل باورنکردنی Land of Legends Kingdom بخشی از مجموعه وسیعی است که شامل فروشگاه ها، رستوران ها و تفریح های متنوع در اطراف محل اقامت شما می گردد. این هتل به عنوان برترین هتل آنتالیا، یک گزینه عالی برای اقامت های خانوادگی است؛ خصوصا اگر در سفر به ترکیه، همراه خودتان کودک دارید، تفریح های متنوع موجود در هتل Land of Legends Kingdom می تواند برترین لحظات را برای کودکتان رقم بزند.

بخشی از مجذوب کنندهیت های این هتل نیز شامل سافاری، سینما پنج بعدی، رفتینگ، پارک آبی، ترن هوایی و تفریح های متنوع دیگری است که اقامت شما را به یک اقامت رویایی تبدیل می نمایند. از امکانات هتل هم می توان به مواردی مانند استخر سرپوشیده، استخر بچه ها، اتاق ماساژ، اینترنت رایگان، 4 رستوران، سالن بدنسازی، بار، شاتل فرودگاهی و روم سرویس اشاره نمود. یکی از مجذوب کنندهیت های این هتل، اتاق های آن است؛ شما می توانید اتاق هایی با دکوراسیون شاد و رنگی انتخاب کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

بد نیست بدانید که هتل Land of Legends Kingdom تا فرودگاه آنتالیا، ساحل کادریه، مرکز بلک و برج آنتالیا فاصله چندانی ندارد. حتی شما می توانید با اجاره دوچرخه از هتل، به ساحل بروید و غرق در زیبایی های آن شوید. گفتنی است که این هتل توانسته است به خوبی رضایت مسافران را جلب و امتیاز عالی 9 از 10 را از آن خود کند و گزینه ای به عنوان برترین هتل ترکیه شناخته گردد. مطمئنا با اقامت در هتل Land of Legends Kingdom برترین خاطره از سفر به ترکیه برای همواره در ذهنتان حک می گردد.

  • آدرس: Kadriye Mahallesi, Atatürk Caddesi No:515/1, Antalya, 07506 Belek, Turkey.

هتل گرانادا لاکچری | Granada Luxury Belek

یکی دیگر از هتل های بی نظیر خانوادگی در ترکیه، هتل Granada Luxury Belek است؛ البته این هتل را می توان در فهرست برترین هتل ترکیه برای بچه ها هم قرار داد. هتل مجلل 5 ستاره گرانادا لاکچری، در منطقه خیره نماینده بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل در فاصله کمی از ساحل قرار گرفته است؛ از همین رو، برای خانواده هایی که به دنبال تعطیلات ساحلی سرگرم نماینده و آرام هستند، گزینه ای ایده آل است.

در تمام اتاق های این هتل، همه امکانات و خدماتی که از یک اقامت راحت و مجلل انتظار دارید، برای تان فراهم می شوند. از امکانات عالی هتل گرانادا لاکچری، می توان به مواردی مانند، استخرهای باز و سرپوشیده، مرکز اسپا، ماساژ و سونا، سالن ورزشی مجهز، پارک آبی، استخرهای مجزا و اتاق بازی برای بچه ها اشاره نمود. رستوران های هتل به سبک بوفه، مجموعه ای از غذاهای ترکی و بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام با آشپزی نمایشی ارائه می نمایند.

بعلاوه در هتل Granada Luxury Belek فعالیت ها و تفریح های متنوعی مانند ایروبیک، یوگا، تنیس، بسکتبال، بازی های تیمی و موسیقی زنده برای مسافران در نظر گرفته شده است. باید بدانید که این ها همه بخشی از امکانات و خدمات فوق العاده این هتل هستند. وجود چنین امکاناتی باعث شده تا هتل گرانادا لاکچری، بتواند امتیاز عالی 8.4 از 10 را از مسافران کسب کند و در فهرست برترین هتل های ترکیه قرار گیرد.

  • آدرس: Belek Mahallesi Cumhuriyet Caddesi, No. 7-102, Serik, Antalya, 07200.

هتل سوهو هاوس | Soho House

سوهو هاوس یک کاخ ایتالیایی متعلق به قرن نوزدهم است که به شکل هنرمندانه ای تغییر پیدا نموده و اکنون به عنوان گزینه ای در فهرست برترین هتل استانبول شناخته می گردد. این هتل یکی از گزینه های عالی برای اقامت در سفرهای خانوادگی است و تجربه ای متفاوت را برای تان رقم می زند. هتل Soho House در مرکز شهر تماشای استانبول قرار گرفته است؛ بنابراین، با اقامت در این هتل، می توانید به بسیاری از مراکز خرید و مکان های تماشای استانبول به راحتی دسترسی داشته باشید.

سوهو هاوس در جهت رفاه حال مسافران، امکانات فوق العاده ای مانند مرکز اسپا، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، سالن آرایش، کتابخانه و سونا را فراهم نموده است. گفتنی است که تمامی اتاق های هتل، کاملا شیک و فول امکانات هستند. شما می توانید از گردش در باغ هتل، خوردن انواع غذاهای خوشمزه، خصوصا غذاهای ایتالیایی در رستوران های هتل و تست انواع خوراکی های خوش طعم در کافی شاپ هتل لذت ببرید.

محیط دلنشین و راحت، ساختمان زیبا، اتاق های شیک و امکانات بی نظیر هتل Soho House، همگی باعث شده اند تا این هتل، امتیاز عالی 9.2 را از سوی مسافران کسب کند. این نشان می دهد که شما با اقامت در سوهو هاوس به عنوان گزینه ای در فهرست برترین هتل در ترکیه، تجربه ای فراموش نشدنی از سفر به این کشور را برای خود و خانواده تان رقم می زنید.

  • آدرس: Evliya Çelebi Mahallesi Meşrutiyet, Caddesi No. 56, Beyoglu District, Istanbul, 34430.

هتل دابل تریب بای هیلتون | DoubleTree

یکی از شهرهای پرطرفدار در ترکیه برای سفر و خصوصا خرید در بین خانواده ها، وان است. خوشبختانه هتل های خوبی برای اقامت خانوادگی در وان وجود دارند. یکی از این هتل ها، هتل DoubleTree است که می توان آن را برترین هتل وان برای یک سفر خانوادگی معرفی کرد. این هتل در نزدیکی قلعه و موزه وان قرار گرفته است و به طور کلی به لحاظ موقعیت جغرافیایی بسیار خوب است.

از امکانات رفاهی هتل DoubleTree می توان به مواردی مانند کافی شاپ، باغ، زمین بازی، مرکز اسپا، سالن ورزشی، استخر بچه ها، خشک شویی، آرایشگاه، اینترنت رایگان و سرویس حمل ونقل اشاره نمود. در رستوران های این هتل نیز انواع غذاهای بین المللی، محلی و دریایی با برترین کیفیت سرو می شوند. با پرداخت هزینه اضافه، می توانید از بوفه صبحانه هتل DoubleTree هم بهره ببرید.

گفتنی است که تمامی اتاق های این هتل، کاملا شیک و مجهز هستند و تمام انتظارات شما را برای یک اقامت راحت و عالی برآورده می نمایند. هتل DoubleTree با امتیاز 8.6 و به عنوان برترین هتل ترکیه در وان برای خانواده ها، هتلی بسیار خوب برای سفر شما خواهد بود.

  • آدرس: İpekyolu Cad. Suphan Mah., Edremit Yolu Üzeri 8. Km., Edremit, Van, 65300.

معرفی برترین هتل ترکیه برای ماه عسل

بدون شک، ماه عسل جزو سفرهای زیبا و فراموش نشدنی برای هر زوجی خواهد بود. چه بهتر که با یادآوری این سفر، خاطرات شیرینی از گشت وگذار گرفته تا اقامت و… به یادتان بیایند. باید بگوییم که اگر ترکیه را به عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب نموده اید، خوشبختانه هتل های بی نظیری برای اقامتتان در این کشور وجود دارند. انتخاب این هتل ها، شیرینی ماه عسلتان را دوچندان خواهند کرد. در ادامه، ما بعضی از برترین هتل های ترکیه برای ماه عسل را به شما معرفی می کنیم.

هتل سوئیس اوتل بویوک افس ازمیر | Swissotel Buyuk Efes

یکی از هتل های محبوب در بین زوج ها در ترکیه، هتل Swissotel Buyuk Efes است که گزینه ای به عنوان برترین هتل ازمیر هم شناخته می گردد. این هتل در قلب ازمیر و مشرف به دریای اژه واقع شده است و همین باعث می گردد تا محیطی رمانتیک برای اقامت زوج ها باشد. اتاق های مجلل و زیبای این هتل، مجهز به امکاناتی مانند دوش بارانی، اینترنت رایگان و تلویزیون LCD، منوی تختخواب، بالش درجه یک و تهویه مطبوع هستند.

استخر باز و سرپوشیده، زمین تنیس، پارکینگ، سرویس ماشین شهری، لیموزین، صبحانه بوفه، سالن بدنسازی و شاتل فرودگاه، بعضی از امکانات عالی هتل Swissotel Buyuk Efes هستند. شما می توانید در محیط رومانتیک رستوران های این هتل، انواع غذاهای خوشمزه و طعم های نو را تست کنید. به طور کلی، این هتل توانسته امتیاز عالی 9 و به طور خاص امتیاز 9.5 را از سوی زوجین کسب کند. اگر قصد دارید ماه عسل خود را برای همواره، خاطره انگیز و فراموش نشدنی کنید، می توانید هتل Swissotel Buyuk Efes را به عنوان برترین هتل ترکیه برای ماه عسل، برای اقامت خود انتخاب کنید و از امکانات و خدمات آن لذت ببرید.

  • آدرس: Gazi Osman Pasa Bulvari No:1, Izmir, 35210.

هتل Guzide Cave

هتل Guzide Cave به عنوان گزینه ای دیگر در فهرست برترین هتل در ترکیه برای زوج ها، اقامتی رویایی را برای تان به ارمغان می آورد. این هتل با محیطی آرامش بخش و منحصربه فرد، یک گزینه عالی برای ماه عسل خواهد بود. همه اتاق های هتل، دارای امکانات رفاهی درجه یک مانند تختخواب های استاندارد و کاملا تمیز، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و دیوارهای عایق صدا هستند. این هتل بعلاوه خدماتی مانند تور بالن هوای گرم، کرایه دوچرخه و ماشین را به مسافران ارائه می دهد.

از آنجایی که هتل Guzide Cave در فاصله کمی از منطقه مشهور و تماشای کاپادوکیا قرار گرفته است، شما می توانید یک ماجراجویی فوق العاده با بالن هوای گرم را بر فراز منظره ها مسحورنماینده کاپادوکیا شروع کنید. در واقع، اقامت در هتل Guzide Cave به عنوان برترین هتل ترکیه برای زوج ها، فرصتی بی نظیر را برای خلق خاطرات فراموش نشدنی در اختیارتان می گذارد. بعلاوه مهمانان می توانند از فعالیت های مختلفی مانند اسب سواری و دوچرخه سواری در اطراف هتل لذت ببرند.

گفتنی است که هتل Guzide Cave امتیاز بسیار عالی 9.8 را از مسافران کسب نموده است و خصوصا در بین زوج ها، محبوبیت زیادی دارد. با اقامت در این هتل، با بهره بردن از امکانات و خدمات درجه یک در محیطی دلنشین، ماه عسل شما هرگز از خاطرتان نخواهد رفت.

  • آدرس: Isali Gaferli Mah. Aydingiragi Sok. #4, Goreme, Nevsehir, Merkez, 50180.

هتل والتون گالاتا | Walton Hotels Galata

هتل والتون گالاتا که در نزدیکی برج گالاتا، موزه هنرهای مدرن استانبول و میدان تکسیم قرار گرفته است، یکی از برترین هتل های ترکیه، خصوصا برای زوجین است. موقعیت جغرافیایی این هتل به علت نزدیکی به رستوران ها، فروشگاه های محلی، کافه ها و گالری های هنری معروف است. اتاق های هتل از دکوراسیونی عالی و امکانات رفاهی کامل برخوردارند و اقامت راحتی را برای شما، از هر نظر تضمین می نمایند.

در رستوران هتل که بر پشت بام آن واقع شده است، می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام میل کنید و همزمان از تماشا منظره ها زیبای برج گالاتا، ایاصوفیه، مسجد آبی و شهر قدیمی استانبول لذت ببرید. این هتل از امکانات بی نظیری مانند مرکز اسپا، شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته برخوردار است. در اطراف هتل هم مراکز خرید و مکان های تماشای متنوعی وجود دارند که اقامت شما را لذت بخش تر می نماید.

هتل والتون گالاتا با امتیاز عالی 9.4، یکی از هتل های محبوب در بین زوجین است و گزینه ای فوق العاده برای یک ماه عسل به یادماندنی خواهد بود. با اقامت در این هتل، به عنوان یکی دیگر از گزینه های برترین هتل در ترکیه، می توانید هر آنچه را که از یک هتل درجه یک انتظار دارید، در اختیار داشته باشید.

  • آدرس: Bereketzade Mh, Bankalar Cd, Şair Eşref Paşa Sk. No:4 Galata, Istanbul, Beyoğlu, 34421.

هتل اسپا بویالیک بیچ چشمه | Boyalık Beach

یکی دیگر از هتل های پرطرفدار در بین زوجین، هتل Boyalık Beach در شهر چشمه ترکیه است. این هتل زیبا، به عنوان برترین هتل چشمه، محیطی آرام و دوست داشتنی برای یک ماه عسل لذت بخش خواهد بود. هتل Boyalık Beach تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد و دارای یک باغ، یک استخر روباز و سرپوشیده، منطقه ساحلی خصوصی، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، سالن ورزشی، سونا، مرکز اسپا و بیلیارد است. مسلما با چنین امکاناتی، می توانید لحظاتی شاد و فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید.

با اقامت در این هتل، بعلاوه می توانید صبحانه های لذیذ و غذاهای خوشمزه ترکی را در رستوران های باکیفیت آن امتحان کنید. در تمامی اتاق های هتل Boyalık Beach، امکانات کاملی برای مسافران فراهم شده است و اقامتی بی نقص در انتظارتان خواهد بود. انتخاب این هتل به عنوان یکی از گزینه های برترین هتل ترکیه برای ماه عسل، خاطراتی زیبا برای تان خواهد ساخت. مسلما امتیاز بسیار خوب 8.2، اثباتی بر این ادعاست.

  • آدرس: Boyalik Mevkii 3200 Sokak No. 1, Cesme, Izmir, 35930.

معرفی برترین هتل ترکیه برای مجردها

اگر قصد دارید به صورت مجردی یا همراه با دوستانتان به ترکیه سفر کنید، پیشنهاد می کنیم برترین هتل های ترکیه که مخصوص مجردها هستند را انتخاب کنید. این هتل ها، فعالیت ها و تفریح های متنوعی را فراهم می نمایند؛ به طوری که از اقامت در آن ها و سفر مجردی خود، نهایت لذت را خواهید برد. در ادامه، چند هتل را به عنوان برترین هتل در ترکیه برای مجردها به شما معرفی می کنیم.

هتل دلفین ایمپریال لارا | Delphin Imperial

هتل لوکس Delphin Imperial با تمام امکانات رفاهی، در نزدیکی ساحل لارا، یکی از برترین هتل ها برای مجردها در ترکیه است. بوفه صبحانه رایگان، دسترسی رایگان به پارک آبی، مرکز اسپا، استخر، سالن ورزشی، زمین تنیس، شاتل رایگان و ساحل خصوصی، تنها تعدادی از امکاناتی هستند که در هتل Delphin Imperial وجود دارند. آفتاب گرفتن، قایق رانی، والیبال ساحلی و بولینگ هم بخشی از فعالیت ها و تفریح های این هتل بی نظیر هستند.

تمامی اتاق های هتل Delphin Imperial از امکانات رفاهی درجه یک برای اقامتی راحت و هیجان انگیز برخوردارند. پیشنهاد می کنیم که حتما در هر یک از 8 رستوران موجود در محل هتل، از خوردن انواع غذاهای بین المللی لذت ببرید. این هتل دارای امتیاز 8.4 است؛ پس به عنوان گزینه ای در فهرست برترین هتل ترکیه در آنتالیا، پیشنهادی عالی برای اقامتی هیجان انگیز و ماجراجویی های مجذوب کننده برای مجردها خواهد بود.

  • آدرس: Kemeragzi Mevkii Lara Beach, Kundu Antalya Lara, Antalya, 07230.

هتل ویج گلف اند اسپا سریق | Voyage Belek

هتل ویاژ بلک، موردی دیگر به عنوان برترین هتل در ترکیه و گزینه ای بسیار مناسب برای مجردها خواهد بود. امکاناتی مانند زمین گلف، بوفه صبحانه، ساحل خصوصی، مرکز اسپا، استخر باز و سرپوشیده، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، حمام ترکی، سونا، زمین تنیس و اینترنت رایگان، اقامت شما در این هتل را به یادماندنی تر خواهند کرد. در هتل Voyage Belek، شما می توانید از فعالیت ها و تفریح هایی مانند موج سواری، والیبال ساحلی، اسکی روی آب و آفتاب گرفتن لذت ببرید.

مسلما چنین هتل بی نظیری، اتاق هایی با تمام امکاناتی که برای یک اقامت بدون نقص به آن ها احتیاج دارید را در اختیارتان می گذارد. علاوه بر این، رستوران هایی با انواع غذاهای بین المللی و محلی پذیرای شما خواهند بود. با این تفاسیر، اگر می خواهید یک سفر مجردی خاطره انگیز به ترکیه داشته باشید، حتما سری به برترین هتل ترکیه با امتیاز 9.2، یعنی هتل درجه یک Voyage Belek در آنتالیا بزنید.

  • آدرس: Iskele Mevkii, Serik, Antalya, 07506.

هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا | Sherwood Exclusive Lara

هتل Sherwood Exclusive یک هتل لوکس در نزدیکی ساحل لارا، آنتالیا و گزینه ای دیگر به عنوان برترین هتل ترکیه برای مجردها است. با اقامت در این هتل، می توانید انتظار امکاناتی مانند بوفه صبحانه رایگان، کلوپ شبانه، سالن بولینگ، بار ساحلی، ساحل خصوصی، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، مرکز اسپا، استخر روباز و سرپوشیده و اینترنت رایگان را داشته باشید. در کنار این امکانات عالی، تمامی اتاق های هتل هم برای یک اقامت راحت، مجهز شده اند.

مدیریت هتل Sherwood Exclusive به فکر تفریح مسافران خود هم بوده و فعالیت هایی مانند زمین تنیس، سرسره آبی، بسکتبال، اسکی روی آب و کلاس های ایروبیک را برای آن ها فراهم نموده است. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کردید، حتما در هر یک از 5 رستوران موجود در محل که در کنار استخر قرار دارند، از خوردن غذاهای بین المللی لذت ببرید. گفتنی است که این هتل با امتیاز 8.2، به خوبی توانسته است رضایت مسافران خود را از همه نظر جلب کند و به عنوان یکی دیگر از گزینه ها در فهرست برترین هتل ترکیه شناخته گردد.

  • آدرس: Lara Beach, Antalya, Antalya, 07230.

هتل مارماریس بی ریزورت | Marmaris Bay Resort

استراحتگاه خلیج مارماریس، یک هتل تماشای و منحصربه فرد و فقط مخصوص بزرگسالان است که می توان آن را گزینه ای دیگر در فهرست برترین هتل ترکیه برای مجردها معرفی کرد. محیط این هتل، بسیار زیبا و دلنشین است و فقط همین موقعیت ساحلی و فضای هتل را می توان یک مزیت عالی برای آن در نظر گرفت. این هتل دلنشین، امکاناتی مانند بوفه صبحانه رایگان، استخر، مرکز اسپا، سالن های مخصوص یوگا و پیلاتس، زمین تنیس، اینترنت رایگان و اجاره دوچرخه را برای رفاه مسافران در اختیارشان می گذارد.

علاوه بر تست انواع غذاهای بین المللی در رستوران های این هتل، می توانید از فعالیت های دیگری مانند والیبال، قایق سواری، دوچرخه سواری، آفتاب گرفتن و ماساژ لذت ببرید. هتل Marmaris Bay Resort واقع در خلیج مارماریس، با اتاق هایی مجهز و فول امکانات و خدمات و امکانات رفاهی درجه یک، توانسته است امتیاز 8.8 را از سوی مسافران به دست آورد و به فهرست برترین هتل های ترکیه، خصوصا برای مجردها وارد گردد.

آدرس: Adaköy Mahallesi Marmaris, Adaköy Yolu Caddesi, Marmaris, 48700.

یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه، سواحل زیبا و تماشای این کشور است. در واقع می توان گفت که از دلایل عمده جذب گردشگران زیاد به این کشور هم سواحل چشم نواز آن هستند. مسلما خیلی ها می خواهند هنگام سفر به ترکیه، در هتل های ساحلی اقامت داشته باشند تا سفرشان لذت بخش تر گردد. خبر خوب این است که هتل های ساحلی زیادی با کیفیت و امتیاز عالی در ترکیه وجود دارند که می توانید آن ها را برای اقامت انتخاب و لحظاتی بی نظیر را در سفرتان تجربه کنید. چند مورد از این هتل ها عبارتند از:

  • هتل Jiva Beach Resort در فتحیه؛ امتیاز: 8.6 (آدرس: Calis Plaji 1104 Sokak No: 14, Fethiye, Mugla, 48300)
  • هتل Sirius Deluxe در آلانیا؛ امتیاز: 8.6 (آدرس: Fugla Mah. Marina Sok. No: 7, Alanya, Antalya, 07407)
  • هتل Regnum Carya در آنتالیا؛ امتیاز: 9.4 (آدرس: Uckumtepesi Mevki, Serik, Antalya, 07500)

معرفی برترین هتل های 5 ستاره ترکیه

اگر هنگام سفر به ترکیه، اقامت در هتل های شیک و مجهز با امکانات و خدمات رفاهی درجه یک برای تان در اولویت است، در این صورت، باید هتل های 5 ستاره را برای اقامت برگزینید. اقامت در هتل های 5 ستاره ترکیه، تجربه ای متفاوت و بی نظیر برای تان رقم می زند؛ به طوری که هیچ گاه از خاطرتان پاک نخواهد شد. این هتل ها برترین و منحصربه فردترین امکانات و تفریحات را برای راحتی و آسایش مسافران در اختیارشان می گذارند. در ادامه، فهرستی که شامل برترین هتل ترکیه با 5 ستاره می گردد را در اختیار شما می گذاریم:

  • هتل Conrad Istanbul Bosphorus در استانبول؛ امتیاز: 9 (آدرس: Cihannuma Mahallesi, Saray Caddesi No:5, Besiktas, Istanbul, Istanbul, 34353)
  • هتل Cronton Design در استانبول؛ امتیاز: 9 (آدرس: Şeyhülislam Hayri Efendi Caddesi Rahvanci Sok. No:5 Sirkeci, Fatih, 34112 Istanbul, Turkey)
  • هتل Address در استانبول؛ امتیاز: 9.2 (آدرس: Unalan Mahallesi Libadiye Caddesi No 82F Blok G, Uskudar, 34700 Istanbul, Turkey)
  • هتل Izmir Marriott در ازمیر؛ امتیاز: 9.1 (آدرس: Akdeniz Mahallesi Gazi Bulvari No 1 Alsancak, Konak, Konak, 35220 İzmir, Turkey)

اقامت در برترین هتل ترکیه | تجربه ای به یادماندنی در سطح بین المللی

ترکیه به عنوان یکی از مقاصد مجذوب کننده و پرطرفدار در میان گردشگران، یک انتخاب عالی برای سفری خاطره انگیز است. از طرفی هم اقامت در هتل های درجه یک ترکیه، به تنهایی می تواند تجربه ای لذت بخش برای هر کسی باشد. یکی از مجذوب کنندهیت های اقامتگاه های ترکیه، این است که برای هر نوع سفری، اعم از خانوادگی، مجردی، به قصد ماه عسل و… گزینه های مخصوصی وجود دارند که بر کیفیت سفر شما تاثیر می گذارند.

ما در این مطلب، به معرفی برترین هتل ترکیه برای سفرهای خانوادگی، مجردی و ماه عسل و برترین هتل های ساحلی و 5 ستاره پرداختیم. تمامی این هتل ها را می توانید به سادگی و با پرداخت ریالی از سایت یا اپلیکیشن فلای تودی رزرو کنید. شما هم اگر تجربه اقامت در هتل های ترکیه را دارید، حتما تجربه های خود را در بخش نظرات، با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره برترین هتل ترکیه

برترین هتل ترکیه برای بچه ها کدام است؟

هتل دابل تری و هتل لند آو لنجز

برترین هتل ترکیه برای ماه عسل کدام است؟

هتل های والتون هتل، سوئیس هتل و هتل اسپا بویالیک بیچ چشمه

برترین هتل ترکیه با 5 ستاره در شهر استانبول کدام است؟

بعضی از برترین هتل های 5 ستاره در استانبول عبارتند از هتل آدرس، هتل رادیسون بلو و هتل کنراد

برترین هتل های ساحلی ترکیه کدام اند؟

بعضی از برترین هتل های ترکیه که در کنار سواحل زیبای این کشور واقع شده اند، عبارتند از هتل ویج بلک، هتل جیوا بیچ و لند آف لجندز

برترین هتل ترکیه برای سفر مجردی کدام است؟

هتل های مارماریس بی، دلفین ایمپریال، هتل ویاژ بلک و هتل شروود

منبع: فلای تودی
انتشار: 24 دی 1402 بروزرسانی: 24 دی 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2418

به "برترین هتل های ترکیه را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های ترکیه را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید