استقبال آژانس های اروپایی از نمایندگان ایران در نمایشگاه برلین

به گزارش تور آسیایی ارزان، در نمایشگاه گردشگری برلین سالن ایران به علت دیزاین تلفیق معماری پس از اسلام و باستانی ایران و طبیعت از جذابیت خاصی برای بازدید کنندگان برخوردار بوده است.

استقبال آژانس های اروپایی از نمایندگان ایران در نمایشگاه برلین

سال جاری 10 هزار شرکت کننده از 184 کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و 180 هزار بازدیدکننده هم در طی 5 روز از این نمایشگاه بازدید کردند و غرفه های منتخب نمایشگاه سال جاری برلین، غرفه های شارجه، ابوظبی، دبی و راس الخیمه بودند و ایران در رده دهم این لیست قرار گرفته است.

ایران در این نمایشگاه برای اولین بار سالن اختصاصی داشت و این موضوع بسیار مهم است چرا که مقدار نمایش جاذبه های گردشگری و طبیعی ایران بسیار زیاد بوده و احتیاج دارد که جاذبه های گردشگری و میراث تاریخی کشورمان را معرفی کند.

نمایندگان ایران در این نمایشگاه از استقبال آژانس های اروپایی و به ویژه کشورهایی که در دوران تحریم روابط کم رنگی با ایران داشتند خبر داده اند.

با اینکه نمایشگاه سال جاری آلمان تحت تاثیر سیاست های تازه آمریکا ضد کشورهای مسلمان و به ویژه ایران بود اما تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه سال جاری و حجم رایزنی های انجام گرفته بین کشورها اندکی از این نگرانی را کم کرد.

با وجود این سیاستهای در پیش گرفته شده از طرف آمریکا، بسیاری از شرکت کنندگان معتقدند که در آینده سفرها به ایران سخت تر انجام خواهد شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2110

به "استقبال آژانس های اروپایی از نمایندگان ایران در نمایشگاه برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال آژانس های اروپایی از نمایندگان ایران در نمایشگاه برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید